Bon dia, ho he posat aquí perquè m'ha semblat el lloc més adient.
Bàsicament que cada cop que pico clic dret per exemple per obrir un contingut en una pestanya nova sempre em surt el mateix missatge de "Avís important, no es poden baixar fitxers d'aquest servidor". El cas és que és bastant molest i un cop ja te l'has llegit per primer cop, hi hauria d'haver alguna opció per a desactivar-ho.
Gràcies!
P.D Ben fet de posar el "Mode fosc" en el predeterminat, el mode clar m'ha deixat la vista cega per tres setmanes.
- Deumilanys
- Grua elegant

- Missatges: 69
- Edat: 20
- Pronom: Masculí
Re: Sobre una petita millora que podria tenir aquesta web
Hmm... Aquest missatge només es mostra quan es fa clic dret sobre el vídeo, la resta d’elements es poden obrir i fer-hi clic dret sempre que vulguis. Per quin motiu prefereixes obrir el vídeo en una pestanya independent sense els controls del web?Deumilanys ha escrit: 19/07/2026 a les 23:45 Bon dia, ho he posat aquí perquè m'ha semblat el lloc més adient.
Bàsicament que cada cop que pico clic dret per exemple per obrir un contingut en una pestanya nova sempre em surt el mateix missatge de "Avís important, no es poden baixar fitxers d'aquest servidor". El cas és que és bastant molest i un cop ja te l'has llegit per primer cop, hi hauria d'haver alguna opció per a desactivar-ho.
Gràcies!
P.D Ben fet de posar el "Mode fosc" en el predeterminat, el mode clar m'ha deixat la vista cega per tres setmanes.
Si hi afegim una opció per a desactivar-ho, la gent ho desactivarà i es baixarà els vídeos fent-hi botó dret, la qual cosa impacta en el servidor de streaming (molt limitat en recursos i pensat per a fer streaming, no pas baixades). Evidentment, encara es poden saltar la restricció i baixar el vídeo d’altres maneres, però no són tan evidents per al públic general.