bones!!!
un plaer formar part d'aquest fòrum :)
espero que poguem fer bones migues,
!!!
Re: hey!
Bon vespre, Taneda! Explica'ns alguna cosa de tu, va... T'agrada... Inio Asano, oi? hahah
Estàs seguint alguna sèrie d'aquí de fansubscat? O bé alguna altra que no sigui d'aquí?
Estàs seguint alguna sèrie d'aquí de fansubscat? O bé alguna altra que no sigui d'aquí?
Re: hey!
Benvingut a la comunitat!!! M'uneixo a la petició d'informació, i hi afegeixo: T'agraden els videojocs? Quins són els teus preferits?
Ja ens anirem llegint per aquí i pel xat!
Ja ens anirem llegint per aquí i pel xat!



