Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop protector
Llop protector
Missatges: 1261
Edat: 54

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: KyouChan

la part de la clarividència no me l'empasso. No sé si hi ha un talp, escoltes o ves a saber. A veure com ho resolen els nostres protagonistes!!!! I els de les màscares, perquè les porten si només es veuen entre ells? Moltes gràcies!!!!
KyouChan
Llop protector
Llop protector

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
aquest ros.... lleig. D'acord, no el puc jutjar des de la ignorància....però, ainx, no podria lluitar una mica per ell mateix? sort que l'han descobert!!!! confio que a partir d'ara sigui més sincer... tot i que és el joc dels mentiders, de manera que m'he d'empassar la meva moralina anterior. moltes gràcies!!!!!
KyouChan
Llop protector
Llop protector

la Nao i l'Akiyama es complemente a la perfecció.... bondat i intel·ligència.... m'empasso amb tot el gust cada cop que he dit fava la Nao. Endavant equip amor!!!!! us enfronteu a l'equip por!!!!! moltes gràcies!!!!!
KyouChan
Llop protector
Llop protector

Akiyama, em sap greu però hauràs de continuar pensant... ja tenim la partida d'escacs (o de Shougi) ben emocionant!!!! moltes gràcies per continuar!!!!!
KyouChan
Llop protector
Llop protector

l'Akiyama ha set molt llest de mostrar el comportament de la Nao (equip Amor) després que el del mocador expliqués el del Yokoya (equip guerra). Ara, no sé com s'ho farà perquè ho veig més negre que el fons de la pàgina.... ànims!!!!!!! agraeixo a aquest anime que diguin tants núñmeros, que així practico l'oïda!!! xDDD Moltes gràcies per la feinada!!!!!
AniMugen Fansub
Fansub
Fansub
Missatges: 76

Missatge Autor: AniMugen Fansub

KyouChan ha escrit: l'Akiyama ha set molt llest de mostrar el comportament de la Nao (equip Amor) després que el del mocador expliqués el del Yokoya (equip guerra). Ara, no sé com s'ho farà perquè ho veig més negre que el fons de la pàgina.... ànims!!!!!!! agraeixo a aquest anime que diguin tants núñmeros, que així practico l'oïda!!! xDDD Moltes gràcies per la feinada!!!!!
Molt bona elecció dels noms dels equips ;) A vore si poden capgirar la situació amb el nou pla i gràcies a tu per vore la sèrie ^_^
KyouChan
Llop protector
Llop protector

tan de bo que l'Akiyama s'hagi ensumat res.... jo tindria agulletes al cervell xDDDDDD ànims pèl-roig!!! no defalleixis!!!!! moltes gràcies!!!!!!
KyouChan
Llop protector
Llop protector

de debò que desitjo que l'equip guerra no guanyi, les traïcions no porten enlloc més que a la destrucció i la tristesa començant per les pròpies. Moltes gràcies!!!!!
KyouChan
Llop protector
Llop protector

Ah!!! i gràcies per la paraula "borinot"!!!! m'ha portat molts records d'aquells que venen amb un somriure i alleugeren el cor. Un miler de gràcies!!!!
AniMugen Fansub
Fansub
Fansub
Missatges: 76

Missatge Autor: AniMugen Fansub

KyouChan ha escrit: Ah!!! i gràcies per la paraula "borinot"!!!! m'ha portat molts records d'aquells que venen amb un somriure i alleugeren el cor. Un miler de gràcies!!!!
És difícil que un "borinot" faça feliç a la gent, però m'alegre d'haver-ho aconseguit XDDD
Respon