Ganacheeeeeeee!!!!!!! ainxxxxx!!! moltttttttes gràcies!!!!!
- Lleonard (fansub)
- Fansub

- Missatges: 29
Re: Your Forma (versió de Lleonard)
Ganache!!!! Visca!!!! quin capítol més intens!!!!! no han parat de passar coses....!!! uffff!!!! Moltes gràices!!!!!!!
- Lleonard (fansub)
- Fansub

- Missatges: 29
Re: Your Forma (versió de Lleonard)
molt lògic!!! vas sense companyia i sense dir on vas i et fiques a la gola del llop..... Massa humà!!! xDDDDDD
Re: Your Forma (versió de Lleonard)
mare meva com s'embolica la troca.... vius, no vius, robots, clons........ xDDDDDDDD Moltes gràcies!!!!
- Lleonard (fansub)
- Fansub

- Missatges: 29
Re: Your Forma (versió de Lleonard)
Si t'hi poses a pensar no gaire lluny de la realitat... Per cert, tela amb el llop, oi? (。Ó﹏Ò。)
Re: Your Forma (versió de Lleonard)
massa difícil creure que pugui confiar així de fàcil, elimini el senyal i no activi cap protocol pel canvi de destí..... Propera parada: Gola del Llop 2!!! xDDDDD
moltes gràcies!!!!!
moltes gràcies!!!!!
KyouChan l’ha editat per darrera vegada el dia 25/06/2026 a les 10:51; en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Your Forma (versió de Lleonard)
aquesta inspectora no va llegir la caputxeta vermella ni els tres porquets a la vida..... encara encendria el forn i convidaria el llop a passar a casa seva.... xDDDDDDDLleonard (fansub) ha escrit: 25/06/2026 a les 05:51 Si t'hi poses a pensar no gaire lluny de la realitat... Per cert, tela amb el llop, oi? (。Ó﹏Ò。)
- Lleonard (fansub)
- Fansub

- Missatges: 29
Re: Your Forma (versió de Lleonard)
XDXDXD, però com en tots els contes alliçonadors... (⸝⸝> ᴗ•⸝⸝)KyouChan ha escrit: Lleonard (fansub) ha escrit:
> Si t'hi poses a pensar no gaire lluny de la realitat... Per cert, tela amb el llop, oi? (。Ó﹏Ò。)
aquesta inspectora no va llegir la caputxeta vermella ni els tres porquets a la vida..... encara encendria el forn i convidaria el llop a passar a casa seva.... xDDDDDDD
