Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)

Missatge Autor: KyouChan

Elbaf!!!! quines ganetes de veure els gegants de nou!!!!! quina alegria!!!!! Moltes gràcies!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)

Missatge Autor: KyouChan

cada cop que surt l'akagami tremolo d'emoció, encara que només sigui de passada. xDDDDDDDD
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)

Missatge Autor: KyouChan

endavant, Robin!!!! l'abraçada més tanca ferides de l'anime!!!! T.T Quina alegria!!!! moltes gràcies per portar-la en la nostra estimada llengua, de debò. Moltíssimes gràcies!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
MrRed
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 47
Edat: 32
Pronom: Masculí

Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)

Missatge Autor: MrRed

Moltíssimes gràcies pel capítol. No crec que mai arribem a veure'l doblat, però ja estic content podent-lo llegir en català.
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)

Missatge Autor: KyouChan

Robin!!!! ainx quins llagrimots em fa caure!!!! quina alegria i quina dolçor després de tan patiment!!! Endavant amb un personatge viu i intel·ligent!!! Moltes gràcies!!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)

Missatge Autor: KyouChan

ainx, què bonica la biblioteca..... un capítol pacífic, el proper ja no ho serà tant.... moltes gràcies!!!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)

Missatge Autor: KyouChan

"vaig a buscar carn"... aquest menteix tan malament com jo xDDDDD i l'altre que s'ho empassa tampoc no sap què és la mentida, per això és tan fàcil d'enredar..... ainx..... moltes gràcies!!!!!!
Respon