Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)
Elbaf!!!! quines ganetes de veure els gegants de nou!!!!! quina alegria!!!!! Moltes gràcies!!!!
Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)
cada cop que surt l'akagami tremolo d'emoció, encara que només sigui de passada. xDDDDDDDD
Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)
endavant, Robin!!!! l'abraçada més tanca ferides de l'anime!!!! T.T Quina alegria!!!! moltes gràcies per portar-la en la nostra estimada llengua, de debò. Moltíssimes gràcies!!!!!
Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)
Moltíssimes gràcies pel capítol. No crec que mai arribem a veure'l doblat, però ja estic content podent-lo llegir en català.
Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)
Robin!!!! ainx quins llagrimots em fa caure!!!! quina alegria i quina dolçor després de tan patiment!!! Endavant amb un personatge viu i intel·ligent!!! Moltes gràcies!!!!!!
Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)
ainx, què bonica la biblioteca..... un capítol pacífic, el proper ja no ho serà tant.... moltes gràcies!!!!!!!
Re: One Piece (versió de Yohoho Scanlation)
"vaig a buscar carn"... aquest menteix tan malament com jo xDDDDD i l'altre que s'ho empassa tampoc no sap què és la mentida, per això és tan fàcil d'enredar..... ainx..... moltes gràcies!!!!!!

