Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: KyouChan

aquesta noia no sé si és profundament estúpida o increïblement intel·ligent i ens deixarà a tots amb la boca ben oberta, però ara com ara li preguntaria en què coi pensa. xDDDDDDD moltes gràcies!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: KyouChan

aquesta noia...... queden pocs capítols per saber alguna cosa real sobre ella. Moltes gràcies!!!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
AniMugen Fansub
Fansub
Fansub
Missatges: 71

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: AniMugen Fansub

KyouChan ha escrit: aquesta noia...... queden pocs capítols per saber alguna cosa real sobre ella. Moltes gràcies!!!!!!!
No crec que hi haja molt més a saber d'ella. Jo crec que és aixina i au, una persona beneïda i molt confiada
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: KyouChan

em sembla que has penjat el mateix capítol de la setmana passada... o potser és que ella ha entrat en bucle de fava. xDDDDDDD moltes gràcies!!!!*
Imatge de perfil de l’usuari
AniMugen Fansub
Fansub
Fansub
Missatges: 71

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: AniMugen Fansub

KyouChan ha escrit: em sembla que has penjat el mateix capítol de la setmana passada... o potser és que ella ha entrat en bucle de fava. xDDDDDDD moltes gràcies!!!!*
Ja, pareix que siga el mateix, però no XDDD Pobreta, si es fa de voler XDDD
Imatge de perfil de l’usuari
AniMugen Fansub
Fansub
Fansub
Missatges: 71

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: AniMugen Fansub

KyouChan ha escrit: em sembla que has penjat el mateix capítol de la setmana passada... o potser és que ella ha entrat en bucle de fava. xDDDDDDD moltes gràcies!!!!*
Doncs, no, el fava soc jo que he penjat el mateix dues voltes, mare meua, la calor m'afecta el cap. Demane disculpes, ja està pujat el 9 bo.
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: KyouChan

xDDDDDDD moltes gràcies!!!!! ja pensava que amb l'acudit havia donat a confusió. xDDDDD gràcies de nou!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: KyouChan

hahahahahah!!! em fa tanta ràbia que sigui tan fava perquè m'hi veig reflectida. Sort que té de l'altre!!! A veure ara que sembla que va una mica tutorada si espavila!!!! moltes gràcies!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: KyouChan

Ai, Nao!!! ai que m'has arribat al kokoro!!!!! Sí senyora!!! fidel a tu mateixa!!!!! no havies d'aprendre res!!!! gràcies per la teva lliçó.... i que no te l'esguerrin!!!! Moltes gràcies!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1060
Edat: 54

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: KyouChan

ufffff!!! doncs jo ja tinc por.... ai!!! a veure què ens portarà aquesta segona meitat de l'anime.... com s'ho farà ara la Nao que ha de començar de zero? Moltes gràcies per portar la sèrie!!!!
Respon