Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)
no, si us plau, un altre cop no!!!! tan de bo el que ja ha estat viscut serveixi d'ajuda. Moltes gràcies pel capítol i per l'esforç, que n'ha de ser molt!!! no sé com et dona per fer tanta feina tan ràpìd i tan ben feta!!!!!
- El Hespíritu
- Gat viu

- Missatges: 215
- Edat: 59
Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)
S'agraeix un Anime d'alta qualitat tècnica i artística amb una escriptura eficient.
Que el to escollit em resulti més o menys immersiu és tema menor.
Que el to escollit em resulti més o menys immersiu és tema menor.
Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)
pensava que la història continuaria endavant, però encara estem coneixent detalls del passat.... moltes gràcies per la feina!!!!!!
Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)
uffff!!!! em sembla que ara ja sí ha acabat la intro i comença el desenvolupament. Hem estat moltes setmanes endavant i enrere al temps però ha valgut la pena. Gràcies per subtitular aquest anime tan sentit!!!!
Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)
quina retèrbola més tronada.... (i encara em costa la veueta!!!). Quina història més bona i tan ben explicada!!! Gràcies per portar la sèrie!!!
Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)
aquesta primavera és més tendra.... ainxxxxxx!!!!! no entenc els insurgents, per més que m'hi esforço no puc. Moltes gràcies per portar la sèrie i pel carinyo als subtítols!!!!
Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)
grillada psicòpata..... el pitjor és que al món real hi ha persones així i encara pitjor. Moltes gràcies per l'anime i per la traducció!!!
Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)
capítol preciós. Gràcies per la reconciliació que havia de ser. Moltes gràcies!!!!!!
- El Hespíritu
- Gat viu

- Missatges: 215
- Edat: 59
Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)
M'ha anat agradant més a mesura que passaven els episodis.
O potser he desenvolupat més tolerància pels aspectes que no m'agraden i/o més apreciació pels que sí.
Tenir bons OP i ED m'ha ajudat una miqueta, sospito.
O potser he desenvolupat més tolerància pels aspectes que no m'agraden i/o més apreciació pels que sí.
Tenir bons OP i ED m'ha ajudat una miqueta, sospito.
