Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

no, si us plau, un altre cop no!!!! tan de bo el que ja ha estat viscut serveixi d'ajuda. Moltes gràcies pel capítol i per l'esforç, que n'ha de ser molt!!! no sé com et dona per fer tanta feina tan ràpìd i tan ben feta!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
El Hespíritu
Gat viu
Gat viu
Missatges: 215
Edat: 59

Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: El Hespíritu

S'agraeix un Anime d'alta qualitat tècnica i artística amb una escriptura eficient.
Que el to escollit em resulti més o menys immersiu és tema menor.
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

pensava que la història continuaria endavant, però encara estem coneixent detalls del passat.... moltes gràcies per la feina!!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

uffff!!!! em sembla que ara ja sí ha acabat la intro i comença el desenvolupament. Hem estat moltes setmanes endavant i enrere al temps però ha valgut la pena. Gràcies per subtitular aquest anime tan sentit!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

quina retèrbola més tronada.... (i encara em costa la veueta!!!). Quina història més bona i tan ben explicada!!! Gràcies per portar la sèrie!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

aquesta primavera és més tendra.... ainxxxxxx!!!!! no entenc els insurgents, per més que m'hi esforço no puc. Moltes gràcies per portar la sèrie i pel carinyo als subtítols!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

grillada psicòpata..... el pitjor és que al món real hi ha persones així i encara pitjor. Moltes gràcies per l'anime i per la traducció!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

capítol preciós. Gràcies per la reconciliació que havia de ser. Moltes gràcies!!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
El Hespíritu
Gat viu
Gat viu
Missatges: 215
Edat: 59

Re: Agents de les quatre estacions (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: El Hespíritu

M'ha anat agradant més a mesura que passaven els episodis.
O potser he desenvolupat més tolerància pels aspectes que no m'agraden i/o més apreciació pels que sí.
Tenir bons OP i ED m'ha ajudat una miqueta, sospito.
Respon