Potser altres usuaris podeu publicar nous temes amb Versions En Català, un altre d'Utaites (Manolini?), un altre de K-Pop, etc.
Si no, tambè són benvinguts aquí o en el fil del Merlot Recomana’ns una cançó!, suposo (ja dirà ell)
Jo aquí postejaré els meus temes preferits de la temporada Anime i alguns oldies.
Generalment escullo MVs dels artistes perque tenen la cançó sencera pero de vegades tiro d'Extended OP (ED) o fins i tot de muntatges alternatius dels fans.
Si el teclat té el dia bo, fins i tot redactaré coses sobre les cançons.
Avui em limito a dir que de la temporada passada premio amb Millor Cançó De La Temporada Anime (tatachan):
Summertime Ghost // Suiyoubi no Campanella
(Campanella's Kanji official alternative edit)
- El Hespíritu
- Gat viu

- Missatges: 199
- Edat: 59
- El Hespíritu
- Gat viu

Re: BSO Anime: Openings, Endings, Official MVs, Episode Inserted Songs I El Que Calgui.
No és exactament la cançó Opening que més m'ha agradat de la temporada... potser la cosa estaría entre el de Jibaku Shounen Hanako-kun ,Clevatesse i el de Mattaku Saikin no Tantei to Kitara.
Passa que encaixa tan i tan bé amb l'Anime que introdueix...
I la veu de la Spira Spica em té tan enamorat...
I assobre treuen una versió al The First Take...
I se'm dibuixa un somriure tan i tan idiota cada cop que la escolto....
A la Marin el que és de la Marin:
OP DE LA TEMPORADA
Ao to Kirameki // Spira Spica (Sono bisque doll)

Passa que encaixa tan i tan bé amb l'Anime que introdueix...
I la veu de la Spira Spica em té tan enamorat...
I assobre treuen una versió al The First Take...
I se'm dibuixa un somriure tan i tan idiota cada cop que la escolto....
A la Marin el que és de la Marin:
OP DE LA TEMPORADA
Ao to Kirameki // Spira Spica (Sono bisque doll)

El Hespíritu l’ha editat per darrera vegada el dia 20/10/2025 a les 19:52; en total s’ha editat 2 vegades.
- El Hespíritu
- Gat viu

Re: BSO Anime: Openings, Endings, Official MVs, Episode Inserted Songs I El Que Calgui.
Deixo un dels semifinalistes abans de posar-me amb les BSO de la temporada en curs.
La melodía base és una mena d'antiga tonada popular japonesa que hem escoltat a centenars d'Anime; a l'OP de la nova entrega de Kakuriyo no Yadomeshi sense anar més lluny.
M'agrada la manera en que Masayoshi Oishi, que ja va col·laborar a la Season 1, l'ha distorsionada i disseccionada per a donar-li tota una sèrie de textures musicals des de fosques a acolorides però sempre amb impacte.
Queda perfecte com a il·lustració del seu Anime
Jibaku Shounen Hanako-kun 2 OP
L'oN // Masayoshi Oishi

La melodía base és una mena d'antiga tonada popular japonesa que hem escoltat a centenars d'Anime; a l'OP de la nova entrega de Kakuriyo no Yadomeshi sense anar més lluny.
M'agrada la manera en que Masayoshi Oishi, que ja va col·laborar a la Season 1, l'ha distorsionada i disseccionada per a donar-li tota una sèrie de textures musicals des de fosques a acolorides però sempre amb impacte.
Queda perfecte com a il·lustració del seu Anime
Jibaku Shounen Hanako-kun 2 OP
L'oN // Masayoshi Oishi
- El Hespíritu
- Gat viu

Vaig amb retard.
Em va costar de decidir els millors de la temporada passada.
De fet, no en trec l'aigua clara.
Excepcionalment, avui penjaré més d'un vídeo al mateix post i em poso amb la temporada en curs.
Aquests són els meus Top-3 candidats de Millor OP de la Temporada Anime Hivern 2025/6 (+ menció especial):
ALI + Rappers Convidats mereix ésser tot un gènere musical per sí mateix.
Si de propina, la Rappera Convidada és un tros de bèstia com l'Awich, em toco a dues mans (per com de bé que canta, no pel seu físic... que també podria, compte).
GOLDEN KAMUY Final Season // ALI feat. Awich - Més Enllà de l'Horitzó Daurat

La TOMOO em va lligar un nus al Kokoro amb aquest pròleg al seu diari de bruixa.
Encara no he aconseguit deslligar-lo.
IKOKU NIKKI // TOMOO - Sonare

A veure... Tatsuya Kitani + BABYMETAL
No Hase Falta Desir Nada Más.
HIGOKURAKU 2 // Tatsuya Kitani + BABYMETAL - Una Flor Esvaïda

Menció especial a l'OP de Seihantai na Kimi to Boku. No és que cregui que el tema de Noa sigui una Obra Mestra... m'agrada prou i ja.
Però és que el muntatge d'imatges sobre el ritme i estructura de la cançó és potser el millor de la temporada:
Seihantai na Kimi to Boku // Noa - Treu-te les ulleres!

Addedito: Ostres... ara me n'adono que he enganxat els links del meu llistat YuTub enlloc dels originals de cada tema... Mmmh... @Merlot o d'altres mods... Trobeu necessari que editi els links?
Em va costar de decidir els millors de la temporada passada.
De fet, no en trec l'aigua clara.
Excepcionalment, avui penjaré més d'un vídeo al mateix post i em poso amb la temporada en curs.
Aquests són els meus Top-3 candidats de Millor OP de la Temporada Anime Hivern 2025/6 (+ menció especial):
ALI + Rappers Convidats mereix ésser tot un gènere musical per sí mateix.
Si de propina, la Rappera Convidada és un tros de bèstia com l'Awich, em toco a dues mans (per com de bé que canta, no pel seu físic... que també podria, compte).
GOLDEN KAMUY Final Season // ALI feat. Awich - Més Enllà de l'Horitzó Daurat

La TOMOO em va lligar un nus al Kokoro amb aquest pròleg al seu diari de bruixa.
Encara no he aconseguit deslligar-lo.
IKOKU NIKKI // TOMOO - Sonare

A veure... Tatsuya Kitani + BABYMETAL
No Hase Falta Desir Nada Más.
HIGOKURAKU 2 // Tatsuya Kitani + BABYMETAL - Una Flor Esvaïda

Menció especial a l'OP de Seihantai na Kimi to Boku. No és que cregui que el tema de Noa sigui una Obra Mestra... m'agrada prou i ja.
Però és que el muntatge d'imatges sobre el ritme i estructura de la cançó és potser el millor de la temporada:
Seihantai na Kimi to Boku // Noa - Treu-te les ulleres!

Addedito: Ostres... ara me n'adono que he enganxat els links del meu llistat YuTub enlloc dels originals de cada tema... Mmmh... @Merlot o d'altres mods... Trobeu necessari que editi els links?