Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia
Missatges: 991
Edat: 54

Re: Kill Blue (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

hahahahahhahaha!!!! capítol dedicat al Conan Edogawa i al Heiji Hattori!!!!! Boníssim!!!!! Moltes gràcies!!!!!
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia

xDDDDD m'encanten aquestes fumades exagerades!!!! i la Nora dormint feliç!!! xDDDD
El Hespíritu
Gat viu
Gat viu
Missatges: 199
Edat: 59

Missatge Autor: El Hespíritu

Imaginatives estratègies de combat fins el punt del sub-realisme.
Fantasmades ridícules dignes de bucle de facepalms.

La primera qualitat em mereix una lleugerament apreciativa abaixada de celles.
La segona em proporciona alguna rialla.

I com que fan coincidir amdos aspectes bàsicament a les mateixes escenes, la cosa em genera més impacte que la suma de les seves parts.
La fantasmada combina força bé amb el sub-realisme i l'apreciació atorga dignitat a la rialla.

I el millor de tot és que no crec pas que ho hagin fet amb aquesta intenció.

És que els hi surt per instincte.
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia

la cara que se m'ha posat quan he vist la suggerència de l'anime Koroshi ai i he llegit Koroshi Aoi!!! xDDDDDD jo pensant que era una resposta irònica (que potser sí, hauré de reveure l'altre per si de cas). Què bo quan han dit que en nivell de terbolesa infern pederasta>>>>>>> infern assassí. Que bona aquesta sèrie. Ric despreocupadament. Moltes gràcies per compartir-la aquí!!!!!
arnau_u
Conill atrevit
Conill atrevit
que hi ha mestre? feliç sant jordi
Missatges: 20
Edat: 22
Pronom: Masculí

Missatge Autor: arnau_u

jajaja merci pel capítol nou, ho esperava amb il·lusió, mil gràcies fer la feina tan ben feta
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia

KyouChan ha escrit: Avui a les 14:16 la cara que se m'ha posat quan he vist la suggerència de l'anime Koroshi ai i he llegit Koroshi Aoi!!! xDDDDDD jo pensant que Kill Blue li era una resposta irònica (que potser sí, hauré de reveure l'altre per si de cas). Què bo quan han dit que en nivell de terbolesa infern pederasta>>>>>>> infern assassí. Que bona aquesta sèrie. Ric despreocupadament. Moltes gràcies per compartir-la aquí!!!!!
Respon