Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Mao (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
uà!!! mira que passen coses! a cada capítol!!! travesses: la medecina que pren és per contenir-la, perquè no cridi l'atenció del ayakashi o alguna cosa semblant. Ainxxxx què a prop has estat, Rinneyasha!!!!!!! m'ha sorprès com anaven de fortes les lluites. Quanta sang!!!!! de debò que m'ho estic passant d'allò més bé amb l'anime, el terratrèmol i tot plegat. Moltes gràcies que subtitular i portar aquest anime tan interessant!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Mao (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

moltes gràcies pel capítol, suposo que ha degut de ser una mica complicat de traduir perquè hi ha molta informació a mitges, així que doblement gràcies!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Mao (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

enigmes que deixen de ser-ho i d'altres que en venen.... qui serà el dels caps i quin serà el seu paper?? Moltíssimes gràcies!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Mao (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

ostres, aquí expliquen referències històriques que apareixen a altres anime i que no no sabia el rerefons que tenien.... i també uns quants personatges de l'ending!!! xDDDD moltes gràcies!!!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Mao (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

Gràcies per traduir aquesta sèrie i pels pronoms febles!!! serà que els deixebles encara són vius perquè no s'han enfrontat al "sacrifici"?
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Mao (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

tot sembla que vagi d'acord amb el keikaku. xDDDDDDDD per què els capítols són de només 25 segons? ;) moltes gràcies!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Mao (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

sembla que tot val per aprendre arts que no haurien d'existir.... si continuen postergant l'opening i avançant l'ending al final es trobaran xDDDDDDDD moltes gràcies!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1068
Edat: 54

Re: Mao (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: KyouChan

cada cop es retroben més d'aquells que estaven separats Moltes gràcies!!!!!
Respon