Mmmm, diria que sé què passa amb la Mayuri. Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Sospita, o té molt clar, que a la Suoh li agraden les noies i això l'incomoda molt... De fet ha tingut una conversa amb la Rikka i tot, dient que no hauria de fer-se tant amiga amb la Suoh, que després hi haurà rumors. Pot ser que hagi tingut alguna mala experiència anteriorment, que li hagin fet bullying? O homofòbia pura i dura, però sent un yuri tot maco espero que no...
També crec que les bessones ho sospiten, però sembla que els fa gràcia veure com la Suoh es posa tota vermella.
Uf, mira que em queien bé les bessones Sasaki... Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
No crec que tinguessin mala intenció amb les bromes que han fet, però tenen molta manca d'empatia per no adonar-se que han fet mal tant a la Mayuri com la Suoh... I el comentari que la Suoh té la mateixa "malaltia" que la Mayuri (que li agraden les noies)...
Espero que s'adonin que les seves bromes no sempre fan gràcia i es disculpin com cal almenys.
La Suoh com sempre viu a la lluna.
És que si preguntes a algú què voldrien de regal i llavors fas exactament això i ho portes a una festa, com esperes que la persona dedueixi que no era per a ella, que era una pregunta hipotètica per a fer el regal a agú altre? Mira que ja he vist a venir el malentès a l'instant que ha fet la pregunta. I com no t'adones que la festa és una festa d'aniversari per a la persona a qui li havies fet la pregunta "hipotètica" del regal abans d'anar-hi?
Nina l’ha editat per darrera vegada el dia 26/05/2026 a les 18:21; en total s’ha editat 1 vegada.
La Suoh i companyia demostrant que són unes adolescents sense cervell. Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Et desapareix una amiga i decideixes que el millor és amagar-ho i dir als professors que està malalta? I si li ha passat alguna cosa què? Potser s'ha perdut pel bosc. Potser s'ha fet mal. Vejam, és un joc així slice of live, així que sé que no passarà res. Però si fos realista, aquestes nenes es podrien fer responsables que una amiga ha mort perquè estava desapareguda i no han tingut la genial idea de dir-ho als professors? I tot perquè just abans han anat a investigar un dels misteris de l'escola, que diu que et fa desapareixer, i no ho volen dir.
Un bon clatellot es mereixen.
I els professors també. Això és un internat, on és el professor a càrrec de tenir cura de les noies? Una es posa malalta i no van ni a veure-la? No s'asseguren que totes les noies siguin al dormitori quan comença l'hora de dormir?
Com pensava, al final se soluciona tot bé. Aquesta escola sí que sembla una mica una presó eh. Ni telèfons, ni videojocs, ni roba que no sigui l'uniforme, no poden sortir del campus, a la biblioteca només hi ha llibres de teologia i novel·les antigues... Pobres noies. Tot i que sospito que les més espavilades deuen tenir jocs i mòbils de contraband. És només que la protagonista aquí és massa bona nena.
Encara no ho han dit, però no en tinc cap dubte. Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
A la Mayuri li agrada la Rikka, a la Rikka li agrada la Suoh, i a la Suoh li agrada una de les dues, segons la ruta.
Jo crec que per això la Mayuri era tan poc receptiva a fer-se més amiga de la Suoh i li deia a la Rikka que tampoc ho fes.
La Rikka es veu d'una hora (i deu) lluny. Es posa gelosa si qualsevol intenta passar més estona amb la Suoh, se li arrapa com una paparra...
Ara estic fent la ruta de la Mayuri en teoria, així que suposo que la Suoh acabarà amb ella, però no ho veig gaire. A mi em sembla molt clar que també li agrada la Rikka.
Doncs jo crec que continuï com continuï la història, la Rikka ja no la suportaré. Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
D'acord que estigui una mica gelosa al principi. Però amargar la vida de la Suoh, que ha d'estar constantment patint de si es posarà gelosa si fa X amb una altra amiga és insuportable. Que al final la Rikka no deixa de ser una amiga més. I si això no fos poc, ara la Rikka se li declarà i la Suoh la rebutja amablement. Així que què fa la Rikka? Fa que la Suoh surti amb ella a canvi de no dir a tothom que la Mayuri és lesbiana.
Em sembla fatal, i tinc zero ganes de fer la ruta de la Rikka quan acabi aquesta. I encara més, la Rikka s'afanya a dir a tothom que està sortint amb la Suoh. I si la Suoh no volia fer públic que li agraden les noies (sense tenir en compte que és una relació de xantatge)?
La veritat és que la Suoh se m'està fent una mica fleuma. Per què continua sent amiga de la Rikka després del que ha fet? No crec que les excuses que ha donat justifiquin gens ni mica les seves accions.
Jo trobo que demanar un canvi d'habitació i tot no seria exagerar.
Moltes confessions de traumes passats entre la Mayuri i la Suoh, però la Rikka només escolta i no confessa a la Mayuri el seu crim
Potser jugui les seves rutes només per poder veure els finals dolents. Sort que la ruta real és la de la Mayuri, que si no