Si hi ha cap videojoc que t’ha enganxat o vols criticar el darrer llançament de la teva saga preferida, explica’ns-ho aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 390
Edat: 29
Pronom: Femení

Flowers

Missatge Autor: Nina

És una sèrie yuri d'Innocent Grey que se centra en la vida d'unes noies a una escola missionera al Japó. Té quatre jocs i cadascun passa en una estació de l'any. Per ordre són Flowers: Le Volume sur Printemps --> Flowers: Le Volume sur Été --> Flowers: Le Volume sur Automne --> Flowers: Le Volume sur Hiver.
La veritat és que em va cridar l'atenció per l'art, que és preciós. :perfecte:
Imatge

Al primer joc, la història segueix la Suoh Shirahane, una noia molt tímida que vivia amb el seu avi. Decideix entrar Saint Angraecum Academy, un internat religiós, perquè aquesta escola fan servir el programa Amitié. És a dir, que les aparellen amb una altra noia perquè siguin amigues i així es puguin adaptar de seguida a l'escola. A la Suoh bàsicament li interessa aquest programa perquè és massa tímida per fer amigues.

I pels que conegueu la sèrie Maria-sama ga Miteru, sembla que aquest joc s'hi inspira força. No tenia ni idea que es considera una sèrie Classe S de yuri (segons Google, que suposo que això vol dir que és molt bona xD), però em fa tenir molta esperança pel joc també! De moment n'he vist bones resenyes. :ganetes:
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Re: Flowers

(Flowers: Le Volume sur Printemps)
Comencem bé. La Suoh dient, o noooo, sóc tan tímida que no puc tenir ni una conversa normal. :llagrimes: Però el seu monòleg interior és, ostres que preciosa, quina preciositat, és que és preciosa, ai no, m'ha agafat de la mà, m'explota el cor, socors, què faig, estic com un tomàquet, aaaah, em continua agafant de la mà.

:explica: :explica: Tímida segur que ho és, però jo sospito (i només sospito eh) que aquí passa alguna altra cosa.
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Cap sorpresa amb les Amities que m'han tocat. Ja m'esperava que fossin els dos interessos romàntics. Però sembla que la pobra Suoh no hi acaba de congeniar, pobreta. La Rikka i la Mayuri s'han fet amigues totes dues, o això sembla... Però alguna cosa em fa sospitar. Sembla que quasi sempre em pregunten si l'altra m'ha fet alguna cosa? Perquè la Suoh es queda callada i li costa respondre. Una reacció una mica exagerada, no? Molt sospitós. O potser no i tinc massa paranoia perquè vinc de Robotics;Notes.

I sembla que la Suoh té un passat fosc! ehem, trauma ehem. De moment només han dit que el pare es va tornar a casar quan va morir la mare. Serà un clàssic i tiraran pel clixé de la Ventafocs?
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Amb les altres companyes de classe no sembla que tingui problema per parlar, només amb la Mayuri i la Rikka. Per què deu ser? Poster perquè s'embadaleix mirant el cabell daurat sota la llum de primavera de la Mayuri, que quan somriu fins i tot la temperatura es torna càlida? I que fa molt bona olor, tot i que fan servir el mateix sabó. :explica:

La Suoh es passa la vida a la lluna eh, cada dos per tres li parlen d'alguna cosa que no s'ha assabentat perquè estava pensant en les musaranyes.
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Més Suoh quedant-se embadalida amb la bellesa de les seves companyes de classe i la bona olor que fan. xDDD

I sembla que també hi ha algun misteri, no és només la Suoh maldant per poder tenir algun pensament coherent. Un lladre de llibres és imperdonable :policia:
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Guau. Sembla que hi ha una noia amb cadira de rodes a la classe i la tracten com si fos un fantasma? Que surt a la llista de classe, però no li posen el nom. I aquesta discrimació??
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Ah, ok. És una alumna nova, que acaba d'arribar i per això encara no surt el seu nom a la llista. Ja flipava jo :policia:
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Però quines bandarres. Una trobada il·legal (de nit) per fer el te juntes. Quines delinqüents, quin mal exemple! I a sobre dient-se pel nom de pila! Què serà el següent? :policia:

I la Suoh i la seva imaginació, vejam quan s'adonarà que els nervis no són de timidesa. :hihihi: O potser ho sap i no ho han dit explícitament.
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Oooh, trauma amb la madrastra, com ja es preveia de bon principi! (evidentment, quina altra mena de madrastres hi ha, a part de les dolentes? xD) Pobreta Suoh.
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Sembla que és força semblant al trauma del protagonista de Shigatsu, que és pel piano i de la manera que els ensenyaven? Vejam com continuarà la cosa.
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Hehehe, la Suoh comença a demanar-se si no li agradaran les noies. I ho nega a la velocitat de la llum, només vol ser amigues.

Molt convincent, només he llegit descripcions poètiques de la bellesa de cada noia unes cinc vegades. I quan una noia se li acosta massa, el primer que pensa és que li faran un petó. Però no no, només vol fer amigues. :hohoho:

I ha aconseguit fer-se més amiga de la Mayuri, per fi. Tot i que hi ha alguna cosa que m'estranya molt...
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Fan una cursa d'orientació i per motius X, la Mayuri acaba sola al bosc sota la pluja. La Suoh resol la pista per saber on és i la va a buscar, però per algun motiu la Mayuri pensa que és creepy i sospitós que l'hagi trobada?? Perdona, que t'ha vingut a rescatar. Vull dir, encara que sigui una endevinalla difícil, què ha fet la Suoh que et faci pensar que farà alguna cosa dolenta i que per això ha vingut a buscar-te sola al mig del bosc?? No res. Vaja, molt estrany. Quan la Suoh explica com a resolt la pista, llavors ja són tot flors i violes, però no ho entenc.

I hi ha un final dolent associat a aquesta part, que és quan no la trobes. Llavors es refreda i falta a classe uns cinc dies, però quan torna deixa de parlar amb tothom i s'aïlla del tot? Vaja, que es torna antisocial si no la trobes, i sospita que siguis una assassina si la trobes. No ho entenc.
Respon