Sinopsi:
En Yoichi Isagi és a punt de marcar el gol que l'hauria enviat al campionat nacional juvenil, però una passada a un company li espatlla l'oportunitat. Decebut amb sí mateix, arriba a casa capcot i, mentre sopa amb la família veu que li ha arribat una invitació per a un programa per formar el millor davanter del món: Blue Lock. 300 jugadors de fins a 18 anys hauran de competir entre ells per esdevenir la superestrella japonesa del futur.
hehehe, es nota que és any de mundial.... moltes gràcies per portar aquesta sèrie. Per més que sigui una mena de futbol força peculiar la trama és entretinguda i divertida. Moltes gràcies!!!!!!
No penso pas tornar a veure la 1ª temporada ni l'extra d'en Nagi.
Però aquesta seqüela sí, ves... la seva manca de vergonya per a repartir el pressupost d'animació em resulta més divertida que frustrant i la narrativa del partit té un ritme i fluïdesa molt superiors als dels episodis de la temporada inicial.
El Shounen Ai d'interior d'armari que es gasten no és que em motivi però tampoc no em molesta i els hi reconec certa habilitat quan ho tracten com a comèdia.
La part més complicada de la traducció catalana interpreto que són els malnoms, àlies i insults més o menys (o gens) carinyosos que es dediquen els uns als altres.
En japonès resulten inusualment creatius.