És la tercera entrada de la sèrie de novel·les visuals
Science Adventure. I quina sèrie és aquesta, dieu? La mateixa de Steins;Gate, que aquesta segur que us sona. Tots els jocs principals d'aquesta sèrie passen en el mateix univers fictici, encara que cada joc se centri en diferents coses de ciència-ficció.
Així com a resum, aquests són els jocs principals de la sèrie:
Robotics;Notes té com a protagonista en Kaito Yashio, que és part del club de robòtica de l'institut amb la seva amiga de la infància, l'Akiho Senomiya. L'objectiu del club (tot i que en Kaito passa olímpicament) és construir un robot gegant inspirat en un anime mecha molt famós dins de l'univers del joc. Sembla que el joc hagi de ser força slice of life, però no. Mentre el construeixen, en Kaito va descobrint cada cop més misteris que sembla que tinguin relació amb aquest anime i els robots i sembla que la cosa sigui cada cop més tèrbola.
Aquesta VN no té opcions per triar, així que les rutes es decideixen segons els Twipos que fas i respons (vaja un Twitter). A més, cada ruta passa canònicament dins del joc, una darrere de l'altra, així que és molt recomanable jugar seguint una guia, perquè si no pot passar que juguis primer la ruta del final i saltar-te totes les del mig. Vaja, com si et llegissis el capítol final d'un llibre i et saltessis tota la resta.
De moment jo he acabat el primer final, amb la Nae, i m'ha agradat força.
Tot i que jo estava convençuda que era una infiltrada de l'organització secreta i que m'acabaria matant si descobria que estava investigant el complot. Fins que no m'ha sortit final, no m'he adonat que era una de les heroïnes, quanta paranoia hahha.
Ara bé... Quan ha arribat el moment de tornar a començar per continuar amb la següent ruta ha sigut un infern. Ja porto sis intents, seguint dues guies diferents, i cada cop acabo al final de la Nae igualment.

Quina ràbia, i segurament és per un sol Twipo que se'm deu escapar, però no sé quin. Jo diria que segueixo les guies al peu de la lletra.

En fi, que de moment he abandonat el joc un temps, per la frustració.