Si hi ha cap videojoc que t’ha enganxat o vols criticar el darrer llançament de la teva saga preferida, explica’ns-ho aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 354
Edat: 29
Pronom: Femení

Apathy series

Missatge Autor: Nina

És una sèrie de novel·les visuals de terror i aventura japoneses. Cada joc és independent, així que no cal haver jugat els altres, però com que s'hi fan referències, és més divertit si les saps entendre! La història passa en dos instituts, Narugami Gakuen en el joc 1, 3 i 4, i Sasagaoka Gakuen, el joc 2. En aquest segon joc, a vegades surten personatges dels altres com a cameo, i de fet hi ha tot un arc de rutes que és un crossover, però sense conèixer els altres jocs s'hi pot jugar perfectament bé.
Als altres no hi he jugat, així que ni idea!
  • Apathy: Narugami Gakuen Nana Fushigi
En Shuichi Sakagami, un alumne de primer del club de periodisme, es reuneix amb set persones que han reunit els seus senpais del club perquè li expliquin una de les set llegendes de l'institut cadascú. Però quan arriba a la reunió, només hi ha sis persones...
  • Apathy: Danshiko de atta Kowai Hanashi
Fa cinc anys, tots els membres del club d'història van desaparèixer sense deixar rastre. Ara, en Moriyama i els seus amics troben una llibreta misteriosa plena de codis, que parla d'un tresor enterrat a l'habitació de l'entremig, on si hi entres, no en surts. Mentre ho comenten, dos senpais delinqüents s'afegeixen a la conversa i prenen les regnes de la investigació. Trobaran l'habitació? I en podran sortir?
  • Apathy: Narugami Gakuen Reikaiki Kyuukousha no Kaii
És una seqüela del primer joc, però aquí se centra en els misteris de l'antic edifici de l'escola.
  • Apathy: Narugami Gakuen Nana Fushigi + Kikenna Tenkosei
És una seqüela del primer joc, però no he trobat que es vengui per separat. Se centra en un alumne que acaba d'arribar nou a l'escola. Molt sospitós!

Estan disponibles per Switch (i segons deku deals, a Steam també, però jo no els he trobat). Diria que només el primer està traduït a l'anglès, però si sabeu japonès, us els recomano!
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 354
Edat: 29
Pronom: Femení

Re: Apathy series

Missatge Autor: Nina

Jo m'he iniciat a la sèrie amb Apathy: Danshiko de atta Kowai Hanashi, que estava molt rebaixat i això s'ha d'aprofitar! :diners:

El joc té 97 finals. Sí, 97. He al·lucinat una mica, però per sort cada ruta és curteta, he acabat tot el joc al 100% en unes 46 hores. Això sí, saltant-me tot el text que ja havia llegit (si no, no hauria aconseguit arribar fins al final de tanta repetició). I important, el final número 97, el "real" i "bo", només el pots desbloquejar un cop has vist tots els altres finals.

El joc s'estructura en una mena d'arcs, o potser mons?, en què cadascú té uns quants finals possibles. Alguns en tenen tres, altres en tenen quinze. Per exemple, hi ha el món en què decideixes anar a lligar en comptes d'investigar els misteris (haha, il·lús si et penses que hi haurà menys perill així, que les noies d'aquella ciutat són unes psicòpates), o un món en què et teletransportes a un món paral·lel del nostre, on estan en guerra. Coses així.

Hi ha de tot, finals molt macabres, finals tan estranys que fan gràcia, i finals normals que són més així així. No n'hi ha hagut cap que em semblés avorrit, això sí, però n'hi havia de més emocionants que d'altres. L'arc del goukon és el que se m'ha fet més llarg, perquè hi havia unes sis noies, i cadascuna tenia potser tres finals? Realment l'he acabat per poder tenir el 100%, perquè se m'ha fet una mica pesadet.

Els finals que més gràcia m'han fet són aquests. Els poso en espòiler, tot i que potser no cal, que no diuen res del final real.
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
En el món on vas a lligar pel carrer, et trobes una nena que està sola i que t'ordena que la portis a menjar. L'acompanyes, i resulta que és una bruixa xinesa, que viu a Mèxic (per això és una loli, que les bruixes no creixen sembla). Decideix que seràs el seu deixeble i et segresta a Mèxic. 15 anys després, tu (un loli perquè no has crescut) apareixes davant dels teus amics que et creien mort amb una missió. Que t'ajudin a lligar, perquè encara no ho has aconseguit. Fi. :guenyo: Em vaig quedar força estupefacta, la veritat és que no m'esperava gens aquest final.

Quan dins de l'habitació de l'entremig, et teletransportes al regne dels gossos. Salves un gos i tots t'adoren i et reclamen carícies i que els facis cas. Però... ets alèrgic i et mors perquè no pots respirar. Quina estafa! :rabia:

També n'hi ha en què acabes convertit en una flor (higanbana) per sempre més. O acabés convertit en un corb. O aconsegueixes xicota, però era una sirena i t'apunyala per poder-se banyar en la teva sang i no morir ella. Coses així. :mirada:
Ara, el final real en si, m'ha decebut una miqueta. No perquè sigui dolent, però perquè no acaba de tancar-ho tot. És un, molt bé, hem aconseguit escapar i ara dedicarem la nostra vida a trobar la solució a aquesta cosa X. Però la troben? Se soluciona? No ho sé, perquè no ho diuen. Jo crec que després de fer-me empassar 96 finals, podrien haver fet aquest últim més llarg i desenvolupat, però l'han fet curtet com la resta. Hi ha coses que t'expliquen per sobre, però que podrien haver aprofundit molt més. La veritat, menys finals alternatius possibles i un final real més llarg hauria valgut molt la pena.

Però tot i això, m'ha agradat molt el joc. Us el recomano!
Respon