Qualsevol tema que et passi pel cap i que no encaixi amb els altres apartats va aquí.
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Merlot
Moderador
Moderador
Gat viu
Gat viu
Piu-piu
Missatges: 138
Edat: 39
Pronom: Masculí

Test de personalitat

Missatge Autor: Merlot

Fa poc vaig tornar a fer el típic test de personalitat MBTI. Per als qui no sapigueu què és, és un test que classifica les persones en 16 tipus de personalitat en base a quatre aspectes (que són dels que en deriven les quatre inicials que fan referència al teu tipus de personalitat).

Es pot fer el test en pocs minuts aquí: https://www.16personalities.com/free-personality-test

A mi m'ha sortit que sóc Aventurer (ISFP), tot i que anys enrere era INFP (diuen que la teva personalitat pot canviar al llarg del temps).

Us deixo la meva taula de resultats:

Imatge

I aquí una explicació més en detall dels ISFPs (trobo que l'encerta en moltes coses, però en altres no m'hi sento gaire identificat): https://www.16personalities.com/isfp-personality

Animeu-vos a fer el test i compartiu què us ha sortit! Creieu en aquesta teoria, o els resultats que us surten no encaixen amb vosaltres?
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 349
Edat: 29
Pronom: Femení

Re: Test de personalitat

Missatge Autor: Nina

Doncs a mi m'ha sortit que soc INFP-T.

Imatge

En general diria que estic força d'acord amb la descripció, excepte la part que diu que puc connectar empàticament amb la gent de manera intuitiva o una cosa així. Jo si no conec molt a algú, em costa mans i mànigues saber què estan pensant.
morte
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 17
Edat: 29

Missatge Autor: morte

Imatge
Em fa la sensació que he respost la mateixa pregunta 10 cops, els meus resultats estan molt lluny dels extrems, suposo que he respost algunes preguntes amb indecisió, i he clicat a la bola gran només 3 o 4 cops.
I em surt INTP (Logician)... Estic d'acord amb algunes coses que diu, però no pas al 100%
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia
Missatges: 858
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

Imatge
R.E.M.
Grua elegant
Grua elegant
aquesta acció tindrà conseqüències
Missatges: 65
Edat: 22
Pronom: Masculí

Missatge Autor: R.E.M.

A mi m'ha tocat Mediador (INFP-T). Em quadra bastant, tot i que em sorprèn que em surti que soc tan poc introvertit lol

Imatge
Imatge
jumanji
Grua elegant
Grua elegant
Missatges: 73
Edat: 37

Missatge Autor: jumanji

Doncs a mi m'ha sortit INTP (Logician) i la majoria de fortaleses i debilitats, per no dir altres apunts a banda, els ha encertat de ple. Fa una mica de por i tot, suposo que també són generalitats que després nosaltres interpretem com millor ens sembla.
merla
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 23
Edat: 51

Missatge Autor: merla

Imatge

INFP-T Mediador

Tinc una personalitat més aviat dual en algun dels aspectes assenyalats, però bé, podríem donar els resultats per bons.
Ignis
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 45
Edat: 46

Missatge Autor: Ignis

Imatge

Rescatant aquest tema, aquí penjo el meu...
Respon