Ets més de llegir? Aquí pots compartir la teva opinió sobre qualsevol manga, manhua, manhwa o novel·la lleugera!
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1277

Quan les gavines ploren - Episodi 1: Llegenda de la bruixa daurada. (versió de Fansubs Gira-sol)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Quan les gavines ploren - Episodi 1: Llegenda de la bruixa daurada.
Versió de Fansubs Gira-sol

Imatge

Sinopsi:
Cada any, la família Ushiromiya participa en una conferència familiar amb el seu excèntric líder de la família Kinzo Ushiromiya a l'illa de Rokkenjima. No obstant això, la seua salut està en les últimes i la família pensa que no li queda molt de temps. Mentre que un tifó s’abat a l’exterior, la lluita per l’herència i el títol d’hereu de Kinzo també s’intensifica al menjador de la mansió Ushiromiya.

Battler, un dels nets de Kinzo, després de sis anys ha tornat a Rokkenjima, esperant que la conferència no fora res de l’altre món. Malgrat que el seu iaio té unes intencions totalment diferents; comença un esperpèntic joc, reptant a tots els presents a l’illa a trobar el seu or amagat. Aquell que el trobe també rebrà la millor de les recompenses: el lideratge de la família. Tot i que acaba involucrant a la família en un ritual per a reviure a la bruixa mil·lenària de Rokkenjima, Beatrice.

A contracorrent, Battler no creu en la veracitat de l’ocultisme; malauradament, es veurà forçat a qüestionar-se si tot el que passa es deu a la màgia.

Llegeix aquest manga a Fansubs.cat
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 349
Edat: 29
Pronom: Femení

Re: Quan les gavines ploren - Episodi 1: Llegenda de la bruixa daurada. (Fansubs Gira-sol)

Missatge Autor: Nina

Gràcies!!! Umineko en català, quina felicitat. Mira que era creepy la Maria, quan volia. És una de les meves preferides hehe
MrRed
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 40
Edat: 32
Pronom: Masculí

Re: Quan les gavines ploren - Episodi 1: Llegenda de la bruixa daurada. (Fansubs Gira-sol)

Missatge Autor: MrRed

L'he llegit amb això de fons, que si no sentia que faltava alguna cosa. Tinc ganes de seguir la història, a veure com està adaptada al manga!
MrRed
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 40
Edat: 32
Pronom: Masculí

Missatge Autor: MrRed

Hennahana-1
Conill atrevit
Conill atrevit
Encarregada de Fansubs Gira-sol, ;3!
Missatges: 14
Edat: 18

Missatge Autor: Hennahana-1

És genial! Té bona pinta, i llegir-ho amb la música recomanada per @MrRed de fons ha estat una experiència boníssima!
Kilian
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 12
Edat: 19

Missatge Autor: Kilian

Yay! Em dona prou d'ànims per a seguir la traducció.
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia
Missatges: 858
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

Ostres!!!! sembla que ens ho podrem passar bé..... si no m'enganya i em comença a fer por!!! De moment, prefereixo confiar. Moltes felicitats!!!!!!
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 349
Edat: 29

Missatge Autor: Nina

Uf, ja no recordava que en Battler tenia els seus moments pervertits. I ja han aparegut els meus preferits! Vejam com continuarà la cosa.
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia
Missatges: 858
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
no tinc clar que l'obra sigui per mi. Aniré fent mentre no m'escagarrini massa!!! xDDDD Ànims i endavant que la traducció està molt bé!!!!
Hennahana-1
Conill atrevit
Conill atrevit
Encarregada de Fansubs Gira-sol, ;3!
Missatges: 14
Edat: 18

Missatge Autor: Hennahana-1

jo tampoc no tinc clar que açò siga per a mi... que difícil és recolzar la gent que t'estimes... xDD
Respon