T’agradaria que algun fansub edités alguna obra en concret? Demana-ho aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Deumilanys
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 28
Edat: 26

Sobre Steel Ball Run

Missatge Autor: Deumilanys

Hola, no sé exactament on preguntar això així que ho deixo aqui: Fareu el anime de SBR? Ho pregunto perque tot i que la resta de Jojo's està abandonat, Sbr està sortint recentment.
Hennahana-1
Conill atrevit
Conill atrevit
Encarregada de Fansubs Gira-sol, ;3!
Missatges: 12
Edat: 18
Pronom: Femení

Re: Sobre Steel Ball Run

Missatge Autor: Hennahana-1

Potser ho hauria de fer @JoJo’s en Català, igualment ja veurem quan es reprenga l'emissió xDD
Jojo's En Català
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 3
Edat: 18

Re: Sobre Steel Ball Run

Missatge Autor: Jojo's En Català

Hennahana-1 ha escrit: 13/04/2026 a les 19:01 Potser ho hauria de fer @JoJo’s en Català, igualment ja veurem quan es reprenga l'emissió xDD
Ei bones!
Actualment només em dedico a la traducció del manga (Parts 1 i 9) i la idea és anar fent xinu-xanu totes les parts. (i no estic segur si les podré acabar totes perquè estem parlant d'un dels mangues més longeus de la història.)
Tant de bo poder subtitular l'anime, això sí! Una pena que s'hagi parat la subtitulació en aquest portal... Hauria de rumiar-m'ho fortament, això dels capítols de l'anime, ja que són 191 episodis i no domino prou el japonès com per posar-me a traduir-los. (potser si parteixo de l'anglès...) A més, no conec com funcionen els programes de subtitulació (desgraciadament) i ara mateix hi ha molts factors que m'impedeixen començar la subtitulació de l'anime sencer. Potser en un futur llunyà, d'aquí a uns anys quan n'hagi après el funcionament, potser hi ha la possibilitat que el començi. (Esperem que sí!)
Respon