Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 345
Edat: 29
Pronom: Femení

Re: Mieruko-chan (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: Nina

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Doncs suposo que a la següent temporada a la Miko li tocarà pagar els seus deutes! Gràcies per traduir la sèrie!
Daheba
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 1
Edat: 46
Pronom: Masculí

Missatge Autor: Daheba

Nina ha escrit: Ahir a les 18:05
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Doncs suposo que a la següent temporada a la Miko li tocarà pagar els seus deutes! Gràcies per traduir la sèrie!
La veritat és que la pobra Miko acaba quasi amb més problemes que solucions.

Malauradament no hi ha segona temporada, almenys encara no, el manga encara està publicant-se.

M'alegra molt que t'haja agradat la sèrie, a mi em va sorprendre moltíssim quan vaig fer-la. Espere poder posar-me prompte amb el live-action
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 345
Edat: 29
Pronom: Femení

Missatge Autor: Nina

Daheba ha escrit: Avui a les 08:15 La veritat és que la pobra Miko acaba quasi amb més problemes que solucions.

Malauradament no hi ha segona temporada, almenys encara no, el manga encara està publicant-se.

M'alegra molt que t'haja agradat la sèrie, a mi em va sorprendre moltíssim quan vaig fer-la. Espere poder posar-me prompte amb el live-action
Ai, llàstima. Espero que no sigui d'aquelles sèries que després no continuen mai!
Respon