Si hi ha cap videojoc que t’ha enganxat o vols criticar el darrer llançament de la teva saga preferida, explica’ns-ho aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 337
Edat: 29
Pronom: Femení

Jack Jeanne

Missatge Autor: Nina

Imatge
És una novel·la visual amb parts que són jocs de ritme. La trama tracta de la Kisa, una noia que li encanta el teatre i té el somni d'anar a l'escola de teatre Univeil. Quin és el problema? Doncs que és només masculina! Si coneixeu el Takarazuka en la vida real, està molt inspirat en això. Però no pot ser que la protagonista no compleixi el seu somni, així que es fa passar per noi per entrar a l'escola. Un cop acceptada, haureu d'anar a classes i pujar el nivell en les arts escèniques per poder fer bones representacions teatrals. I és clar, seduir els senpais i companys de curs!

Punts bons: de moment m'està agradant molt. L'estil de dibuix m'encanta i totes les cançons del joc de ritme són genials també. La història en si també és interessant, i paga la pena repetir escenes diversos cops per poder veure l'opinió dels personatges secundaris. Està pràcticament tot doblat i la protagonista també té veu, cosa poc habitual! Els diàlegs secundaris no tenen veu però.

Punts dolents: la ruta comuna és llarguíssima. El joc està dividit en cinc parts, que acaben amb una representació teatral cadascuna: l'obra dels nous de primer, l'obra d'estiu, l'obra de tardor, l'obra d'hivern i l'última obra. La ruta específica comença al final de la ruta d'hivern, així que fins llavors has de repetir cada cop la mateixa ruta. Hi ha coses diferents segons amb qui triïs parlar, però ben poc, només alguns diàlegs. Suposo que sempre es pot deixar reposar entre rutes, per no quedar-ne cansat! Hi ha l'opció de passar de pressa el diàleg que ja s'ha llegit, però és fa un xic pesat igualment. A més, com que la ruta comuna és tan llarga, fa que se'm quedi una mica curta la part més romàntica amb cada personatge.

Rutes:
No hi ha un ordre específic que s'hagi de seguir, així que podeu començar pel personatge que us interessi més! Hi ha set rutes en total:
  • Suzu: és un de primer com tu
  • Soushiro: també de primer, és el teu amic de la infància
  • Mitsuki: un senpai de segon. Fa tota la pinta de ser una mica tsundere, però ja veurem!
  • Fumi: senpai de tercer expert en dansa.
  • Kai: senpai de tercer
  • Neji: senpai de tercer que escriu els guions de les obres de teatre
  • Kisa: la prota, suposo que serà una ruta més centrada en la protagonista en si
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 337
Edat: 29
Pronom: Femení

Re: Jack Jeanne

Missatge Autor: Nina

De moment he fet dues rutes ja. Vaig començar per la d'en Suzu, perquè em van dir que era millor començar per aquesta, però la veritat és que no veig que tingui res que faci que vagi millor com a primera o última. En Suzu em cau bé, és d'aquells que són sempre superoptimistes i extravertits, i en general m'ha agradat com a "evolucionat" la part romàntica amb la Kisa. No gaire, perquè tot i ser un otome no sembla que el romanç sigui el focus, però a mi ja m'està bé. Tot i això, trobo que el personatge en si no està gaire desenvolupat. Em fa la impressió que el seu rerefons no està gaire pensant, o que almenys no ens l'expliquen prou. Per algun lloc he vist que diuen que és un personatge que van afegir a l'últim moment, i es nota força.

La segona ruta que he fet és en Kai. La veritat és que és el que em cridava l'atenció de bon principi, però vaig resistir-m'hi per fer en Suzu primer. És el típic senpai callat i seriós, així que pensava que seria molt estricte, però és un sol!! La seva ruta es nota força més treballada també. A la representació final, el seu personatge (dins de l'obra) té més importància. Amb el Suzu realment podria no haver-hi sigut i no hauria canviat res... També em té ben intrigada el passat d'en Kai, pobret. Espero que quan treguin el segon joc hi facin més èmfasi!
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Com ara perquè tots els seus familiars sembla que no li tenien gaire estima?
M'ha agradat que es veu força que, segons amb qui acaba la Kisa, els altres personatges es veuen afectats.
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Amb en Suzu, tots els de primer acaben fent de protagonistes a les representacions de final de curs, i això fa que tots millorin molt. Amb en Kai, això no passa, però la Kisa millora moltíssim com a intèrpret, més que quan està amb en Suzu, i es nota que els antagonistes l'acaben respectant i acceptant, cosa que no passa amb en Suzu. Vejam si la resta de rutes estaran així de treballades, o és només una distinció que es fa segons l'any de la parella!
De moment, en cap de les dues rutes hem descobert què ha passat amb el germà de la Kisa tampoc. Espero que no acabi com Bustafellows!
Respon