Sinopsi:
Okuto Nakamura és un estudiant tímid que sols estima dues coses: el seu polp mascota i el seu company de classe, Aiki Hirose. Des que entrà a l'Institut, Nakamura s'ha obsessionat amb el seu company, i l'observa des de lluny perquè no té habilitats socials. Un dia, per fi, decideix ser valent i parlar amb Hirose i... No va com s'esperava.
A l'escola, els estudiants han de fer diverses activitats en grup, pel que Nakamura pot passar una estona amb Hirose. Amb tantes oportunitats, podrà causar una bona impressió i esdevindre amics amb Hirose?
Gràcies per recomanar aquesta sèrie! En pegar-li una ullada em va encisar i m'he l'he presa com a repte personal (vull pujar el nivell de les meues versions amb més títols i cartellets) Gaudiu-la !!
DÉU MEUUUU M'ENCANTAAAA VISCA LA TRADUCCIÓ EN CATALÀAAAAAA. DE VERITAT SOU ELS MILLORS. Us ho agraeixo molt a tots els qui treballeu per tal de poder consumir anime en catalá
caganera.cat l’ha editat per darrera vegada el dia 06/06/2026 a les 03:05; en total s’ha editat 2 vegades.