Jojo's Bizarre Adventure: Part 1 - Phantom Blood
Versió de JoJo’s en Català
Sinopsi:
A l’Anglaterra victoriana, en Jonathan Joestar, comunament anomenat JoJo, veu com la seva vida es capgira dràsticament quan en Dio Brando és adoptat per la seva família a causa d'un favor. Una antiga màscara de pedra que guarda un secret observa durant anys el lligam i la rivalitat de tots dos, fins que un dia, tot esdevé l'inici d'una aventura estrafolària.
Una llàstima que no adaptessin la part dels asteques a l'anime de 2012.
Les cultures Precolombines em fascinen, i la primera Part y la segona tenien una cosa especial amb el tema de les màscares i els homes del Pilar em fa una mica de pena que Araki les deixes enrere i es mogués a altres coses
Jurassic_drapaire ha escrit: Una llàstima que no adaptessin la part dels asteques a l'anime de 2012.
Les cultures Precolombines em fascinen, i la primera Part y la segona tenien una cosa especial amb el tema de les màscares i els homes del Pilar em fa una mica de pena que Araki les deixes enrere i es mogués a altres coses
Estic tornant a mirar l'anime a mesura que vaig traduint i han omès escenes que m'hauria agradat veure (com la del sacrifici del Pròleg.) Certament, la màscara de pedra era un artefacte molt interessant que donava molt joc, misteri i un toc estrafolari però potser, per la part 3, ja no donava prou joc per explorar-la més i l'Araki va decidir tirar pels Stands. L'autor tenia concebut Jojo's com una trilogia, així que potser va decidir posar punt i final a aquest artefacte i fer històries més "independents," més enllà de les màsqueres de pedra.
Doncs no m'en recordaba del pla original del Dio. Jojo's te novel·les lleugeres prou rocambolesques amb històries alternatives, però una on en Jonathan es transforma en vampir per culpa d'en Dio sería interessant de veure