Umineko no Naku Koro Ni és una novel·la visual publicada entre 2007 i 2009 escrita per Ryukishi07 i composta per 8 capítols. Es pot jugar a PC, i és la manera més fàcil avui en dia.
Presentació
Són novel·les sonores com ho descriu Ryukishi07, ja que es centren més en l'àudio i crear atmosfera amb això que no pas en la part visual. Tampoc tenen elements de jugabilitat, ni tries a fer, són novel·les lineals. Existeixen diferents sprites (3 que jo sàpiga), i depén de qui preguntis et diran una cosa o altre.

Argument
L'argument ens situa a l'illa de Rokkenjima, a octubre de 1986, moment en el qual la rica família Ushiromiya celebra la seva conferència anual per parlar de temes financers. Aquest any, el tema clau serà sens dubte l'herència que ha de deixar el cap de família, Kinzo Ushiromiya, a qui els metges no li donen més d'uns mesos més de vida. La conferència es veurà afectada pel tifó que ha d'arribar a la 1a nit i per una misteriosa carta signada per la Bruixa Daurada Beatrice, on declara que si no poden resoldre el seu epitafi tot el que pertany a la família tornarà a ser d'ella.
És una novel·la de misteri que es va complicant (mooolt) a mesura que avances, i és molt llarga, jo vaig trigar unes 110h més o menys.
La intro de la versió de PS3 és molt xula i dona una idea: