Holaa! Fa temps que interactue en aquest lloc però no m'havia atrevit a fer-me un compte fins, bé, fa dos dies.
Soc Hennahanaaaa! Si em voleu dir Hana endavant. Els meus animes preferits són JJBA, Dr.Stone, Code Geass i Bleach, respecte mangues, he de llegir-ne més però de moment el de Kingdom i l'spin-off aquest de Els perills del meu cor "La comèdia romàntica no arrenca" m'agraden molt, el romanç i la comèdia sempre els gaudisc, ah i Hotel de Boichi... Boichi és dels meus artistes preferits... És tan bo...
De gèneres m'agrada molt qualsevol cosa amb una Malvada/Tirana, els animes de supervivència, històrics... en fi, espere guadir molt junt a tothom (especial menció a la KyouChan que és un amor i em va rebre meravellosament)
- Hennahana-1
- Ratolí curiós

- Missatges: 4
- Edat: 18
- Pronom: Femení
Re: Presentacióu!
Benvinguda Hanaaaa!!!!!
gràcies per les bones notícies que portes!! xDDDD esperem que puguem comentar molts animes i manga per aquí!!!! (tu sí que ets un amor!!!)
ens continuem veient al xat!!!!!
gràcies per les bones notícies que portes!! xDDDD esperem que puguem comentar molts animes i manga per aquí!!!! (tu sí que ets un amor!!!)
ens continuem veient al xat!!!!!
Ieeep, benvinguda! No coincidim gaire en gustos animístics, però en la varietat hi ha la diversió! Espero que ens anem llegint molt per aquí i que continuïs passant pel xat! 
Benvinguda!! Doncs mira, a part de Bleach no he mirat la resta de sèries. Però sempre estic disposada a mirar coses noves.