Si hi ha cap videojoc que t’ha enganxat o vols criticar el darrer llançament de la teva saga preferida, explica’ns-ho aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 292
Edat: 29
Pronom: Femení

Ace Attorney

Missatge Autor: Nina

Doncs per fi he acabat els tres primers! Feia molt de temps que els tenia pendents, però no m'hi havia animat, o els havia deixat a mitges.
De tots tres, m'ha agradat més el tercer, que surt en Godot ( :perfecte: ) i fa que quedi tota la trama de rerefons dels personatges ben lligada! Tota la història de la Chihiro m'ha semblat molt interessant i el misteri final de qui era l'assassí m'ha agradat molt també.
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
De fet, fins que no han comentat que hi havia la llum vermella, jo pensava que la Harumi era l'assassina! I que la Mayoi ho encobria tot per protegir-la. També he pensat durant una part que la Mayoi es pensava que l'havia salvada en Naruhodo, i per això no volia declarar, per protegir-lo!
L'evolució d'en Godot també m'ha satisfet molt. És molt divertit, això primer. I després, quan per fi ho sabem tot i l'entenem veiem que
en realitat és un home que té el cor trencat i que no sap com continuar endavant, així que en dona la culpa a qui pot. Però al final acaba acceptant les coses com són i sembla que pugui aconseguir una mica de pau interior.
Espero que torni a sortir més endavant!
I en Mitsurugi també m'ha encantat. Els dos primers jocs van bé per establir la relació entre ell i en Naruhodo, però la veritat és que en aquest tercer és quan he començat a shippejar-los. Si us plau, la manera en què en Mitsurugi se'l mira i li parla. :orgasme:
La Harumi se'm fa un xic pesadeta, però ja és la intenció, sospito, així que li perdono xD

Vosaltres teniu algun personatge/joc preferit de la sèrie? Ara quan els posin de rebaixes, jo agafaré el següents :ganetes:
Imatge de perfil de l’usuari
MrRed
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 7
Edat: 32
Pronom: Masculí

Re: Ace Attorney

Missatge Autor: MrRed

2 mesos més tard, però comento, ja que són jocs que m'encanten!
Els 2 primers els vaig jugar fa ja més de 16 anys, i el 3r fa uns 12... aixi que no ho tinc gens fresc XD Però el 3r em sembla un magnífic final, tant que mai he volgut continuar (spinoffs a part, aquests els tinc pendent, especialment el Investigations).
Com els has jugat? No estic del tot familiaritzat amb els noms japonesos (a part de Naruhodo). Recordo un fun fact mooolt curiós sobre la localització que es va fer, un tema d'un nom d'un personatge.
L'assassí de la Mia (Chihiro) es va localitzar com a Redd White. No sembla tenir més importància fins que arribes al final del 3r joc i veus que en Godot no pot veure vermell sobre blanc. En Godot no pot acceptar la situació, i obvia l'assassí real, "culpant" de la situació a en Phoenix (Naruhodo). Òbviament no és res buscat, però és molt curiós.
Per mi, amb el 3r joc la Mia em va agradar molt, i crec que en Godot és molt interessant com a personatge. Però en general em semblen jocs amb moltiiiisims personatges carismàtics. I la banda sonora :abraça:

Encara em poso nostàlgic veient els crèdits del 3r joc, i mira que fa anys.
Respon