capítol 12: brutal aquest final... quasi ploro perquè em pensava que s'havia mort la Yuu, i amb el bitxet que se'n va amb la família. I, els déus aquests que diuen que tots els humans estan morts? En Kanazawa i la Isshi i l'avi també? Nens, quina plorera.
M'ha colpit molt l'escena amb totes les fotos i els vídeos de la càmera ;-; Tanta gent, i tanta violència... La guerra és realment terrible.
És una meravella de sèrie, de les meves preferides. No és grandiloqüent, tot són petits moments, però tota l'obra és una exploració de com li trobem sentit a la vida (i les diverses maneres de fer-ho), i té moments absolutament preciosos.
A qui sigui que vegi aquesta sèrie i li agradi (per exemple @CargolTreuBanya ), recomano molt molt acabar de llegir el manga després de l'anime (capítol 30 del manga, fins al 47). Crec que val la pena arribar fins al final.
MrRed ha escrit: 29/03/2026 a les 03:33
És una meravella de sèrie, de les meves preferides. No és grandiloqüent, tot són petits moments, però tota l'obra és una exploració de com li trobem sentit a la vida (i les diverses maneres de fer-ho), i té moments absolutament preciosos.
A qui sigui que vegi aquesta sèrie i li agradi (per exemple @CargolTreuBanya ), recomano molt molt acabar de llegir el manga després de l'anime (capítol 30 del manga, fins al 47). Crec que val la pena arribar fins al final.
M'encanten aquest tipus de sèries així que m'alegro de finalment haver-me animat a començar-la jajjaaj.
Vaja, em pensava que l'anime adaptava tot el manga, bueno ja me'l llegiré quan acabi perquè de moment m'està agradant molt :)