Tot just has arribat aquí? Doncs llegeix les normes i presenta’t en aquesta secció!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Portgas D. Max
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 8
Edat: 28

Hola!

Missatge Autor: Portgas D. Max

Fa un temps que conec Fansubs.cat, però no havia entrat a la comunitat fins fa un parell de dies :facepalm: Aquest web és una meravella, així que mil gràcies a tots els herois que ho fan possible. El meu anime d'infantesa és Digimon, seguit d'Inuyasha i l'època daurada del Super3. Actualment estic al dia de l'anime de One Piece i em falten 20 capítols per posar-me al dia del manga. De Fansubs.cat el que més m'ha agradat ha estat el manga d'en Yamada i les set bruixes, fantàstic! Un plaer estar aquí amb vosaltres i per molt fansub en català més!
Merlot
Moderador
Moderador
Grua elegant
Grua elegant
Piu-piu
Missatges: 99
Edat: 39
Pronom: Masculí

Re: Hola!

Missatge Autor: Merlot

Eeeiii, encantat de tenir-te per aquí! :bondia:

Jugues a videojocs? Si és així, quins són els teus preferits?

Espero que ens continuem llegint per aquí!
Portgas D. Max
Ratolí curiós
Ratolí curiós

Merlot ha escrit: 24/03/2026 a les 20:07 Eeeiii, encantat de tenir-te per aquí! :bondia:

Jugues a videojocs? Si és així, quins són els teus preferits?

Espero que ens continuem llegint per aquí!
N'he jugat força. Els meus preferits curses, Gran Turismo i F1. Passant per COD, GTA... sobretot playstation.
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 292
Edat: 29
Pronom: Femení

Missatge Autor: Nina

Holaaa, @Portgas D. Max! Benvigut :poteta:

Yamada i les set bruixes, quins records! Algun dia l'hauré de rellegir, perquè ja no recordo gaire com acabava. De la mateixa autora també hi ha Yankee-kun to Megane-chan, que també era molt divertit.
areketsuku
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 7
Edat: 33
Pronom: Masculí

Missatge Autor: areketsuku

Hola! Benvingut ^^ Tinc pendent posar-me al dia amb one piece >.<
Portgas D. Max
Ratolí curiós
Ratolí curiós

Nina ha escrit: 26/03/2026 a les 17:37 Holaaa, @Portgas D. Max! Benvigut :poteta:

Yamada i les set bruixes, quins records! Algun dia l'hauré de rellegir, perquè ja no recordo gaire com acabava. De la mateixa autora també hi ha Yankee-kun to Megane-chan, que també era molt divertit.
No fa tant tant que l'he acabada i ja sé que el rellegiré en algun moment. Conec l'altra obra també, però com que les expectatives son tan altes em fa cosa que em decebi. Potser en un futur m'animo.
Portgas D. Max
Ratolí curiós
Ratolí curiós

areketsuku ha escrit: 26/03/2026 a les 17:40 Hola! Benvingut ^^ Tinc pendent posar-me al dia amb one piece >.<
En quin punt t'has quedat?
Respon