- Portgas D. Max
- Ratolí curiós

- Missatges: 8
- Edat: 28
Hola!
Fa un temps que conec Fansubs.cat, però no havia entrat a la comunitat fins fa un parell de dies
Aquest web és una meravella, així que mil gràcies a tots els herois que ho fan possible. El meu anime d'infantesa és Digimon, seguit d'Inuyasha i l'època daurada del Super3. Actualment estic al dia de l'anime de One Piece i em falten 20 capítols per posar-me al dia del manga. De Fansubs.cat el que més m'ha agradat ha estat el manga d'en Yamada i les set bruixes, fantàstic! Un plaer estar aquí amb vosaltres i per molt fansub en català més!
Re: Hola!
Eeeiii, encantat de tenir-te per aquí!
Jugues a videojocs? Si és així, quins són els teus preferits?
Espero que ens continuem llegint per aquí!
- Portgas D. Max
- Ratolí curiós

N'he jugat força. Els meus preferits curses, Gran Turismo i F1. Passant per COD, GTA... sobretot playstation.Merlot ha escrit: 24/03/2026 a les 20:07 Eeeiii, encantat de tenir-te per aquí!![]()
Holaaa, @Portgas D. Max! Benvigut
Yamada i les set bruixes, quins records! Algun dia l'hauré de rellegir, perquè ja no recordo gaire com acabava. De la mateixa autora també hi ha Yankee-kun to Megane-chan, que també era molt divertit.
Yamada i les set bruixes, quins records! Algun dia l'hauré de rellegir, perquè ja no recordo gaire com acabava. De la mateixa autora també hi ha Yankee-kun to Megane-chan, que també era molt divertit.
- areketsuku
- Ratolí curiós

- Missatges: 7
- Edat: 33
- Pronom: Masculí
- Portgas D. Max
- Ratolí curiós

No fa tant tant que l'he acabada i ja sé que el rellegiré en algun moment. Conec l'altra obra també, però com que les expectatives son tan altes em fa cosa que em decebi. Potser en un futur m'animo.Nina ha escrit: 26/03/2026 a les 17:37 Holaaa, @Portgas D. Max! Benvigut![]()
- Portgas D. Max
- Ratolí curiós

En quin punt t'has quedat?areketsuku ha escrit: 26/03/2026 a les 17:40 Hola! Benvingut ^^ Tinc pendent posar-me al dia amb one piece >.<