- Petresculi_3
- Conill atrevit

- Missatges: 15
- Edat: 24
- Pronom: Masculí
Em presento!
Hola a tothom! Tot i que coneixo el web des d'abans que adoptés aquesta interfície i he parlat al xat algun dia, fins ara no m'havia decidit a presentar-me. Sobre els meus animes i mangues preferits, tinc molt bons records d'infantesa d'Inuyasha i Bobobo, encara que actualment diria que el meu anime preferit és One Piece. També m'agraden força les comèdies romàntiques. Per molt anys més de manga i anime en català! 
Re: Em presento!
Eiii, benvingut! T'he vist al xat, però estava despistat i no he tingut temps de saludar-te!
Que bé que t'hagis presentat! Ara podem començar a fer-te preguntes. Llenço la primera: si jugues a videojocs, quins són els teus preferits?
Ja ens anirem llegint!
Que bé que t'hagis presentat! Ara podem començar a fer-te preguntes. Llenço la primera: si jugues a videojocs, quins són els teus preferits?
Ja ens anirem llegint!
- Petresculi_3
- Conill atrevit

Doncs fa molts anys que jugo a videojocs. De la play, entre els meus preferits hi ha el God of War (2018), COD BO2, els NBA i els de F1 (fins al 2017). I de la Switch he descobert fa poc que els metroidvania m'agraden molt, així que diré el Hollow Knight i els dos Ori.Merlot ha escrit: 26/03/2026 a les 11:19 Eiii, benvingut! T'he vist al xat, però estava despistat i no he tingut temps de saludar-te!
Ja ens anirem llegint!![]()
Benvigut, @Petresculi_3!
Per la imatge de perfil dedueixo que t'agrada Els moviments de la terra? Jo l'estic mirant i m'encanta!
Per la imatge de perfil dedueixo que t'agrada Els moviments de la terra? Jo l'estic mirant i m'encanta!
- Petresculi_3
- Conill atrevit

Doncs sí. No la coneixia i és una gran troballa. M'encanta en Badeni, sé que no és cap angelet, però és un personatge que em transmet seguretat en el que fa i el que diu.Nina ha escrit: 26/03/2026 a les 17:39 Benvigut, @Petresculi_3!
Bobobo!!!!! ohhhhhh!!!! quins records!!!! Quin tip de riure amb els cabells..... One Piece la segueixo una mica.... (manga, anime i manga en paper...). Milers de gràcies!!!!! Coneixes el "gènere" malvada?? si vols riure te l'aconsello molt!!