Aquests darrers dies a Twitter es parla molt d'aquesta sèrie que s'estrenarà en primícia al BCN Film Fest i que després estarà disponible, pel que diuen, a 3cat i a YouTube. La venen com "el primer anime català", i estarà basat en la història original de la Míriam Bonastre que es publicarà en còmic al voltant d'aquest Sant Jordi.
Narra la història de la Valentina, i hi apareixen altres personatges, com Sant Jordi, el tió (que sembla que treu invents com en Doraemon), en Patufet, la Vella Quaresma i més personatges de la cultura catalana.
Cartell promocional:
Una petit fragment de l'animació i algunes imatges més:
A mi em fa bona pinta, però caldrà veure com és l'animació, quina és la història... i que TV3 la promocioni prou bé (que no crec que passi). De monent, sembla que genera una mica de hype... Vosaltres què en penseu?
Re: Valentina de Montblanc
Jo em vaig alegrar molt de la notícia, ja era hora que es fes algun projecte així aquí (a part que m'agrada molt el l'estil de dibuix de la Míriam Bonastre).
L'animació sembla força limitada (cosa que encaixa amb que semblen haver sigut molt fidels al disseny de personatges del còmic), però bé, esperem que surti bé!
L'animació sembla força limitada (cosa que encaixa amb que semblen haver sigut molt fidels al disseny de personatges del còmic), però bé, esperem que surti bé!