El pony pisador!! Molt bon grup!Merlot ha escrit: 12/02/2026 a les 12:07 Vinc a deixar aquest videoclip d’una de les darreres cançons d’El Pony Pisador, que m’ha agradat força (el videoclip i la cançó en si):
Re: Recomana’ns una cançó!
Doncs aquí hi va la meva aportació al fil. Gràcies per l'ajuda!!!! Té la lletra!!
Molt xula!!KyouChan ha escrit: 19/02/2026 a les 18:39 Doncs aquí hi va la meva aportació al fil. Gràcies per l'ajuda!!!! Té la lletra!!
Bé, avui estic inspirat i vinc a recomanar-me una altra... Fa anys vaig veure una sèrie a Youtube que es deia Carmilla, al canal KindaTV (encara disponible, i la recomano molt també!). Era una "adaptació" moderna de la novel·la de Carmilla (Sheridan Le Fanu), bastant juvenil i infinitament més gay; i van fer una cançó, agafant parts del text original, que es deia Love Will Have its Sacrifices (de l'artista SOLES).
A mi la que m'agrada més, però, és la versió que en van fer les dues actrius principals (Natasha Negovanlis i Elise Bauman), que és la que recomano aquí.
A mi la que m'agrada més, però, és la versió que en van fer les dues actrius principals (Natasha Negovanlis i Elise Bauman), que és la que recomano aquí.
Jo porto 3 dies enganxada a la tonada d'aquesta cançó, que he descobert gràcies a la sèrie Ikoku Nikki
Per aquí la deixo... gràcies per la iniciativa <3