Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
Segon cop que veig aquest 2 capítols.... M'encantaaaa!!!!
Que macoooooos! Són tan macos i vergonyosos i insegurs, però tendres i sincers alhora.
- El Hespíritu
- Gat viu

- Missatges: 150
- Edat: 58
La cançó no està pas malament...
Però el que realment m'impressiona d'aquest Opening és la creativitat i encert del seu muntatge d'imatges.
Potser el millor de la temporada, en aquest sentit.
Però el que realment m'impressiona d'aquest Opening és la creativitat i encert del seu muntatge d'imatges.
Potser el millor de la temporada, en aquest sentit.
- El Hespíritu
- Gat viu

- Missatges: 150
- Edat: 58
Purificador d'Ànimes de la Temorada.
N'hi ha altres bones sèries fent-li la competència però trobo que no arriben al nivell d'espontaneitat i frescor d´aquesta història.
N'hi ha altres bones sèries fent-li la competència però trobo que no arriben al nivell d'espontaneitat i frescor d´aquesta història.
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
el meu nòvio va deixar d'escriure'm i no sabia si era que passava de i és que era al reformatori.... xDDDDDDDDD no, no és normal
Ai, m'encanta la relació que tenen i que siguin prou madurs per tenir les seves inseguretats sense fer-ho pagar a l'altre!! En Tani enrojolant-se és molt kawaii xDDD I l'amic que hem conegut nou em fa molta gràcia, però no diré pas que és un bon noi, que no s'enfadi xD
Per cert! Hi havia un subtítol que no estava traduït, sortia en anglès (capítol 3).
Per cert! Hi havia un subtítol que no estava traduït, sortia en anglès (capítol 3).
però què cuquis són!!!! i gràcies pel llibre d'instruccions!!! xDDDDD
Noto que em vaig repetint, però són molt bufons!! La Suzuki veig que és molt conscient de les seves emocions i les entén bé! La veritat és que és molt madura i m'encanta que ho demostrin així, en comptes de fer-la seriosa i callada. Té futur de psicòloga crec!
és absolutament genial, moltíssimes gràcies per la feinada de subtitular-lo, ho he gaudit moltíssim i no puc esperar que en vinguin més, això de mirar anime amb subs en català és una utopía :')