Això és una mica allò de dir bon any quan ja som a mitjan febrer... Ja em sap greu, ni m'havia assabentat que el web tenia fòrum! I que bé que sigui així! Començo:
N'txa! Sóc l'Ari i m'encanta ser aquí!
I m'encanta que existeixi aquest projecte de fansubs en català en què hi participa tanta gent de forma desinteressada. I l'enhorabona pel disseny web, és molt encertat.
Ens veiem per aquí :)
Re: Em presento molt tard
Eiii, benvinguda a la comunitat!! I bon any! xDD
Explica'ns alguna cosa de tu! Per exemple, quins animes o mangues són els teus preferits? Tant si són a Fansubs.cat com si no, és clar.
Espero que ens continuem llegint per aquí!
Explica'ns alguna cosa de tu! Per exemple, quins animes o mangues són els teus preferits? Tant si són a Fansubs.cat com si no, és clar.
Espero que ens continuem llegint per aquí!
Re: Em presento molt tard
Donncs mira, com a bona catalana tinc especial predilecció pels animes de l'època daurada del 3xL: Sakura Card Captor, Utena, Yu Yu Hakusho, InuYasha, la Llei de Ueki, One Piece... Tinc especial predilecció per Cowboy Bebop, Trigun i Samurai Champloo. Dels animes que he vist per aquí, que de moment són pocs, m'han agradat molt el Bosc de la Sirena i Blue Period, i el que tinc moooooooooltes ganes de veure és el Diari d'una apotecària!!
De manga, tinc especial debilitat per Moto Hagio, Ryoko Ikeda i per les meves col·lecions estimades de Fushigi Yugi en català i Cinturó Negre, que mai acceptaré que romandrà inacabada. Això m'ha foradat l'ànima durant anys, senyors.
De manga, tinc especial debilitat per Moto Hagio, Ryoko Ikeda i per les meves col·lecions estimades de Fushigi Yugi en català i Cinturó Negre, que mai acceptaré que romandrà inacabada. Això m'ha foradat l'ànima durant anys, senyors.