Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1236

La meunit del gat vivent (versió de Lleonard)

Missatge Autor: Fansubs.cat

La meunit del gat vivent
Versió de Lleonard

Imatge

Sinopsi:
Al segle XXI, l'amor de la humanitat pels gats va créixer tan profundament que gairebé tothom en posseeix un com a mascota. No obstant això, de la cria selectiva de gats en resulta un individu extraordinari que és portador d'un virus estrany. El brot, anomenat Pandemiau, converteix qualsevol humà que entra en contacte amb un felí infectat en un...

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Lleonard
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 27
Edat: 51

Re: La meunit del gat vivent (versió de Lleonard)

Missatge Autor: Lleonard

₍^. .^₎⟆₍^. .^₎⟆₍^. .^₎⟆ que la gaudiu, Meu!₍^. .^₎⟆
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia
Missatges: 541
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

Uooooooo!!!!!!! No pots ini imaginar com t'agraeixo aquesta sèrie!!!!! És bestial!!!!! Gràcies PRRRR, PRRRRRR!!!!!! xDDDDDD
Lleonard
Conill atrevit
Conill atrevit

KyouChan ha escrit: 09/02/2026 a les 00:35 Uooooooo!!!!!!! No pots ini imaginar com t'agraeixo aquesta sèrie!!!!! És bestial!!!!! Gràcies PRRRR, PRRRRRR!!!!!! xDDDDDD
Sobretot totes les referències a les pel·lis de terror he rigut molt en fer-la
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 273
Edat: 28
Pronom: Femení

Missatge Autor: Nina

Eiiii, en vaig mirar un parell o tres de capítols quan estava en emissió, però al final no vaig continuar-la per falta de temps. Doncs mira, ara la podré mirar en català, millor i tot :owo:
Recordo que estava plena de jocs de paraules i referències, així que era molt difícil de traduir! T'haurà fet suar, @Lleonard!
Lleonard
Conill atrevit
Conill atrevit

Nina ha escrit: 09/02/2026 a les 15:32 Eiiii, en vaig mirar un parell o tres de capítols quan estava en emissió, però al final no vaig continuar-la per falta de temps. Doncs mira, ara la podré mirar en català, millor i tot :owo:
Recordo que estava plena de jocs de paraules i referències, així que era molt difícil de traduir! T'haurà fet suar, @Lleonard!
He fet el que he pogut i m'he pres certes llibertats, la veritat és que ha tingut més feina de la que pensava.
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia

quin tip de riure a cada capítol!!! Ara, em sap greu però les referències a les pel·lis de por me les perdo totes tret de la del títol perquè no m'agraden xDDDDDDD Moltes gràcies!!!!!
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia

quines ganes que arribi la segona temporada!!!!! A mèusperar!!!!! xDDDDDD
Respon