Si hi ha cap videojoc que t’ha enganxat o vols criticar el darrer llançament de la teva saga preferida, explica’ns-ho aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Lluis_Cat
Conill atrevit
Conill atrevit
Mèu
Missatges: 25
Edat: 25
Pronom: Masculí

Heartopia

Missatge Autor: Lluis_Cat

Imatge

Hola, hola. M'he enganxat a un nou joc, es diu Heartopia.
Per resumir-ho molt és un Animal Crossing gacha (disclaimer: penso que no destorba gens i no hi veig necessitat de pagar, tret que vulguis algun vestit molt over the top).

Se centra molt cada dia en comprar roba per tu, mobles i fer-te una casa, com l'esmentat joc. Però a mi m'agrada bastant l'online afegit i els esdeveniments de pesca conjunta i caça d'insectes. Fins i tot tens un minijoc com de saltar uns obstacles. Els hobbies que pots fer fins ara són caçar insectes, pescar, cuinar, cuidar gossos i gats i albirament d'ocells, cosa que no es veu gaire. També tens hobbies secundaris com escriure (pots fer llibres, publicar-los i te'ls poden comprar) i compondre música, que l'afegiran aviat. També un de puzzles. I aviat n'aniran afegint més, el següent hobby és de patinatge sobre gel en l'actualització que faran aviat.
Vull destacar el component online, que m'agrada molt perquè tu et pots trobar al teu món fins a 12 persones i pots veure les seves cases i creacions (i entrar-hi si ho tenen lliure), però alhora no pots interactuar amb gent amb qui no ets amic, cosa que et permet privadesa i has de fer el pas per ser amic d'algú. I molts cops et comuniques amb emojis molt graciosos. La veritat és que hem acabat fent roleplays molt divertits.

Aquí un grup d'amics que vaig fer ahir.
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Imatge
Aquí com em caso de manera fake.
Imatge
Casa meva per fora:
Imatge
Animals salvatges amb qui et pots fer amic:
Imatge
Gat que tinc, amb el casquet volador:
Imatge
Cases espectaculars de gent que et trobes:
Per últim, el meu ID és 2gb90n5f, per si us hi animeu i m'hi voleu afegir!
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 264
Edat: 28
Pronom: Femení

Re: Heartopia

Missatge Autor: Nina

Ooh, em surt que es gratis, o m'equivoco? Vaig estar molt enganxada a la versió gratis d'Animal Crossing per mòbil, així que segur que el provo :ganetes:
Lluis_Cat
Conill atrevit
Conill atrevit
Mèu
Missatges: 25
Edat: 25
Pronom: Masculí

Re: Heartopia

Missatge Autor: Lluis_Cat

Sí, totalment de franc! Els jocs gacha et volen fer pagar amb accessoris i coses així, però en general no has de pagar per res.
Respon