Qualsevol tema que et passi pel cap i que no encaixi amb els altres apartats va aquí.
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 260
Edat: 28
Pronom: Femení

Picrews macos!

Missatge Autor: Nina

Doncs això, un fil per compartir els picrews que trobem i que ens agradin! Dubtava sobre si fer el fil aquí o a "Fet a casa", però com que realment no és fer un dibuix a mà, crec que aquí va millor. És bàsicament una web amb jocs amateurs per fer avatars. Hi ha molta cosa en japonès, però trobo que és força intuïtiu i visual (faltaria més sent una web per fer avatars xD). N'hi ha un fotimer, t'hi pots estar estona remenant: https://picrew.me/ja/

Comencem amb un que m'agrada a mi! M'agrada sobretot que té moltes opcions de cabells. Aquí el teniu: https://picrew.me/ja/image_maker/614903

I la Nina amb aquest picrew fa aquesta cara:

Imatge

Us animeu a fer el vostre avatar també? :ganetes:
Merlot
Moderador
Moderador
Piu-piu
Missatges: 86
Edat: 39
Pronom: Masculí

Re: Picrews macos!

Missatge Autor: Merlot

Uooooh, un fil de picrews!!! Gràcies per fer-lo, Nina!

Doncs he intentat fer-me... Demano disculpes pel mal resultat:

Imatge
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 486
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

i el meu!!!! (totalment creatiu!!!!)

Imatge
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 260
Edat: 28
Pronom: Femení

Missatge Autor: Nina

Doncs sembla que no era tan intuïtiu com jo em pensava, perdóooo :suor: És el que té jugar-hi durant tant de temps ja.

Us deixo aquí un mini tutorial, amb imatges també. Espero que resolgui tots els dubtes!
Començant per com triar i buscar picrews! Si aneu a la pàgina d'inici, a dalt a la dreta veureu una icona amb forma de lupa. Si la premeu, us deixarà buscar picrews per paraules clau. Ara bé, no sé fins a quin punt és útil si no hi escriviu en japonès, però tot és cosa de provar-ho...
Imatge

Si baixeu prou a la pàgina d'inici, també veureu que us surten uns quants jocs i un botó rosa a sota. Només és qüestió de prémer el botó rosa, i ja us porta a la llista infinita de picrews, perquè trieu i remeneu.
Imatge

I un cop en trobeu un que us agrada, què fem? Doncs fàcil, hi entreu i us sortirà per primer cop aquest avís (acabo d'adonar-me que es pot posar en anglès! Cada dia s'aprèn una cosa nova). Si no us surt en anglès, només cal que recordeu que en general, els botons rosa sempre són la solució!
Imatge

Un cop acceptat, l'avís, ja estem a punt de poder jugar. Només cal prémer... txan txan txaaaaaan... el botó rosa!
Imatge

Ara, les opcions dels avatars ja seran diferents segons cada joc, però en general pot ser que us surti al principi un munt de text sobre el personatge. Això solen ser instruccions i sempre es poden treure, normalment a la primera o última opció. En aquesta opció és a la primera pestanya del joc per exemple, només cal seleccionar l'opció de no res (la creu), i ja desapareix. A vegades també es pot canviar de lloc la marca d'aigua.
Imatge

Moltes vegades us sortirà aquesta opció, que sembla una mena de cursor. Això serveix per modificar les opcions, com ara fer més gran, més petit, moure de lloc les coses, etc.
Imatge

I quan hàgiu acabat i ja tingueu el vostre avatar fet, només és qüestió de recordar que els botons rosa sempre ens porten per bon camí! Només cal que premeu el botó rosa amb el dibuix d'una càmera, i generarà la imatge acabada.
Imatge

Llavors us carregarà aquesta pantalla. El botó rosa serveix per descarregar la imatge, i el groc per tornar al joc.
Imatge

I jo crec que amb això ja està tot explicat! Però podeu fer un comentari si teniu dubtes! I penjar els vostres avatars també!! :visca:
Respon