Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1229

Shiboyugi: Jocs mortals per a guanyar-se el pa (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Shiboyugi: Jocs mortals per a guanyar-se el pa
Versió d’AniMugen Fansub

Imatge

Sinopsi:
Basada en les novel·les lleugeres escrites per Ukai Yuushi i il·lustrades per Nekometaru.

Yuki es desperta per a trobar-se a una mansió res familiar, vestida amb un vestit de criada i tombada en un llit luxós. Prompte descobreix cinc xiques més, totes vestides com ella. Esta és la Mansió Fantasma i l’única forma en la qual poden sobreviure és superar totes les trampes que hi ha amagades en els jocs mortals de l’interior. És una situació terrorífica i desesperant per a totes… excepte per Yuki. Al cap i a la fi, ja ha fet açò 27 vegades abans. És la seua manera de sobreviure, jugant jocs mortals.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 485
Edat: 54

Re: Shiboyugi: Jocs mortals per a guanyar-se el pa (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: KyouChan

aquest és l'anime del joc a què feia referència La meva cosplayer estimada? Moltes gràcies!!!
AniMugen Fansub
Fansub
Fansub
Missatges: 43

Missatge Autor: AniMugen Fansub

KyouChan ha escrit: aquest és l'anime del joc a què feia referència La meva cosplayer estimada? Moltes gràcies!!!
Cap idea, no he vist encara eixa sèrie, pero tanto no sé si fan referència o no, però crec que és massa dur per a "La meua cosplayer estimada", no???
Angelote83
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 24
Edat: 42

Missatge Autor: Angelote83

KyouChan ha escrit: 20/01/2026 a les 17:19 aquest és l'anime del joc a què feia referència La meva cosplayer estimada? Moltes gràcies!!!
No, el de "La meva cosplayer estimada" és inventat.
A més, eren monges.
javierm5
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 3
Edat: 27

Missatge Autor: javierm5

AniMugen Fansub ha escrit: 20/01/2026 a les 17:24 Cap idea, no he vist encara eixa sèrie, pero tanto no sé si fan referència o no, però crec que és massa dur per a "La meua cosplayer estimada", no???
No és el mateix, però el de la cosplayer no es queda enrere en duressa
Respon