Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1229

Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Tu i jo som pols oposats
Versió de Sally

Imatge

Sinopsi:
La Miyu Suzuki, una estudiant d'institut animada i a la moda seu al costat d'en Yuusuke Tani, un noi tranquil i sincer. Les seves interaccions són breus, només parlen quan la Suzuki li fa preguntes sobtades i en Tani respon breument. Així i tot, aquestes breus converses amaguen sentiments d'amor que poc a poc van florint.

La Suzuki veu en Tani per qui és: un noi directe que tracta igual a tothom, sense preocupar-se per encaixar. Mentrestant, ella pateix pel que els altres pensen d'ella, i està desesperada per amagar el seu amor. Al final, un malentès l'empeny a declarar-se, i sorprenentment, en Tani sent el mateix. Plens d'emoció, els dos joves comencen a sortir, embarcant-se en un meravellós viatge d'amor i amistat.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
jumanji
Grua elegant
Grua elegant
Missatges: 53
Edat: 37

Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)

Missatge Autor: jumanji

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Per fi un anime de romanç en què no cal esperar la temporada sencera perquè es declarin l'amor.
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 485
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

Quina agilitat!!!! Moltes gràcies!!!!!!
El Hespíritu
Gat viu
Gat viu
Missatges: 136
Edat: 58

Missatge Autor: El Hespíritu

Bona.
Elwnt_15
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 26
Edat: 35

Missatge Autor: Elwnt_15

oooh que bée!! ja estava perdent l'esperança amb aquesta temporada! Genials els subtítols!
El Hespíritu
Gat viu
Gat viu
Missatges: 136
Edat: 58

Missatge Autor: El Hespíritu

Genial.
Ha estat un tip de riure.
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 485
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

A riure amb alegria!!!! Moltes gràcies!!!! un cop més!!!!!
Ignis
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 36
Edat: 46

Missatge Autor: Ignis

Sèrie amb l'opening i l'ending suficientment divertit per a no saltar-los. La Suzuki divertidíssima, tant ella com el seu jo interior. I que dir dels secundaris. Uns autèntics sols. Sobretot l'Anji i la Yuna. Gracies @Sally per apropar-nos aquest anime.
manolini
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 15
Edat: 30

Missatge Autor: manolini

M'encanteeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnn dels millors animes de aquesta temporada!!!! Gracies per portar-lo sally!!
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 259
Edat: 28
Pronom: Femení

Missatge Autor: Nina

M'ha encantat el primer capítol!! La Miyu és molt femenina, la típica que posen com a "dolenta" que fa bullying normalment. M'encanta que aquí sigui una noia maquíssima. I m'ha agradat molt que quan ha explicat per què li agrada en Tani, ha sigut tot la personalitat. No hi ha hagut coses de kakkoii ni res. És que molts cops en aquesta mena d'animes, acabo pensant que realment li agrada la cara i ja està!
M'ha fet molta gràcia en general, trobo que l'humor estava ben inclòs sense fer-se pesat. I els amics de la Miyu també són molt macos!! Li donen suport de seguida.
Respon