Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1227

Mekakucity Actors (versió de CatSub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Mekakucity Actors
Versió de CatSub

Imatge

Sinopsi:
Després de viure dos anys com un *hikikomori*, en Shintaro Kisaragi decideix baixar al carrer un calorós dia d’estiu per tal de comprar un teclat nou per a l’ordinador. Acompanyat de l’Ene, una mena de virus informàtic amb interfície de noia cibernètica sorollosa, rampelluda i impertinent; en Shintaro es veurà implicat en un incident que, sense saber-ho, capgirarà el seu món per a sempre. En el nou camí que se li obre, s'hi trobarà i coneixerà un munt de persones noves i no tan noves; i s'unirà per força a un grup anomenat la «Colla dels Ulls Embenats». Aquest grup mirarà de desentranyar un misteri que els connecta a tots.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
R.E.M.
Grua elegant
Grua elegant
aquesta acció tindrà conseqüències
Missatges: 59
Edat: 22
Pronom: Masculí

Re: Mekakucity Actors (versió de CatSub)

Missatge Autor: R.E.M.

Bé, jo vinc de la cançó de Kagerou Days/Kagerou Daze! Sabia que hi havia un anime mínimament relacionat amb ella (?), i crec que en algun moment vaig provar de mirar-lo, però no vaig arribar ni a acabar el primer capítol hahaha

No sé ben bé què coi està passant més enllà de que la Hatsune Miku és una mena d'IA (una IA de veritat, vull dir!), però l'art i l'estil d'animació són una cosa xulíssima. Crec que el continuaré!
R.E.M.
Grua elegant
Grua elegant
aquesta acció tindrà conseqüències
Missatges: 59
Edat: 22
Pronom: Masculí

Re: Mekakucity Actors (versió de CatSub)

Missatge Autor: R.E.M.

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Segon capítol: Nou personatge que es diu Kisaragi? Em fa l'efecte que potser és la germana del noi del primer capítol, en una escena m'ha mig semblat veure'l... Sembla que la pobra Kisaragi va fer-se idol per fer a la seva mare feliç (ensenyar-li que feia quelcom que la fes feliç?), però ara se'n penedeix molt fort. Pobra, m'ha sapigut greu, i més amb la seva cançó, hahaha. Espero que pugui sortir d'aquesta vida...

Sembla que el grup dels Ulls Embenats l'estaven buscant? Igual que al noi del primer capítol. No sé com deuen estar relacionats tots... Suposo que s'anirà revelant?

M'encanta com expressen les emocions els personatges, i l'animació de personatges secundaris com a objectes inanimats. Ho trobo fascinant!

Seguim la història del monstre: podria ser que fos algun dels personatges que ens apareixen? Em fa l'efecte que la noia de la bufanda és la que mou els fils, però em pensava que era la noia de Kagerou Days/Daze, així que no sé què dir ara mateix... Trobo que quan m'acabi la sèrie, m'hauré de llegir les LN, eh xD
Respon