Tot just has arribat aquí? Doncs llegeix les normes i presenta’t en aquesta secció!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
CargolTreuBanya
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 3
Edat: 20
Pronom: No binari / Altres

Hola :)

Missatge Autor: CargolTreuBanya

Acabo de trobar aquesta web i em sembla meravellosa lol
Em presento una mica: és difícil triar un anime/manga preferit però per dir algo m'agraden bastant Perfect blue, Sonny boy i Hoshiai no sora. I de manga Hidamari ga kikoeru i Ao no flag. Em solen agradar les sèries psicològiques, que tracten sobre la vida, relacions entre personatges, etc. Però la veritat és que miro una mica de tot jajaj
L'últim anime que he mirat és Saiki K, i de fet he trobat aquesta pàgina buscant el manga de Saiki K en català per curiositat jajaja (que tristament no hi és😔).
També m'agrada molt la música japonesa, la subcultura visual kei i sèries d'idols/projectes musicals :)
A partir d'ara si vull mirar o llegir cap anime/manga buscaré per aquí de primeres 100%
Moltes gràcies per la feina a tots els traductors i els que porteu la pàgina!🙏
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 252
Edat: 28
Pronom: Femení

Re: Hola :)

Missatge Autor: Nina

Hola, @CargolTreuBanya ! :bondia:
Jo vaig mirar Sonny boy quan estava en emissió i recordo que la vaig trobar força estranya, d'aquelles sèries que has de mirar un segon i tercer cop per acabar d'entendre què està passant. Em va agradar força! Has vist Tengoku Daimakyō? Potser t'agradarà. No és que s'assembli gaire a Sony Boy, però m'hi ha fet pensar una mica.
Ens anem llegint pel fòrum i el xat!
CargolTreuBanya
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 3
Edat: 20
Pronom: No binari / Altres

Missatge Autor: CargolTreuBanya

Holaa @Nina
De fet fa un temps que vull tornar a veure Sonny boy perquè sento que pot ser interessant mirar si trobo o entenc algun detall més de la sèrie jajaj
I sii vaig veure Tengoku daimakyou en emissió i em va encantar, és un dels meus preferits també ^^
Merlot
Moderador
Moderador
Piu-piu
Missatges: 81
Edat: 39
Pronom: Masculí

Missatge Autor: Merlot

Encantat, @CargolTreuBanya! M'alegro molt de veure gent nova per aquí!

Com que la comunitat no és només de manganime, et demanaré una altra cosa: jugues a videojocs? Si és que sí, quins són els teus preferits?

Ja ens anirem llegint per aquí! :bondia:
Respon