Re: Desventures amoroses de talles grosses! (versió de Fansubs Salōu)
Estic enganxadíssim. Gràcies pel fansub!
El misteri que van incorporant em sembla super interessant! Què deu estar passant? o.o
Adoro la relació que té amb les amigues. Tan cuquis...
Aquesta Yumeko és capaç de millorar la vida de qualsevol que li obri una escletxeta.
Uix el que vindrà la propera setmanaaaaa!!!!!! Safareig a la vistaaaa!!!!!!
Uix el que vindrà la propera setmanaaaaa!!!!!! Safareig a la vistaaaa!!!!!!
NO, no, no!!!! No puc esperar una setmana a saber com acaba... si és que acaba..... Una setmana encara per resoldre els dubtes??!!!!!???? (moriré d'impaciència) xDDDDD
la segona temporada està confirmada? és un anime molt divertit i amb una gran força vital. Bones Festes i moltes gràcies!!!!
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Faig endarrerit de collons... Veig que ja s'ha acabat de fer, i jo al capítol 5 ha, ha, ha! M'està agradant molt, i la paeixo lentament. Tot i que mira... m'interessa més el misteri que no pas la part romanticona. La Yumeko, això sí, un solet
OSTRES, TU! nou personatge amb lore !!!
trobo que hi ha alguna cosa de la suposada infidelitat que encara no acaba de quadrar... depressió post-part, n'hi ha d'haver, oi? a qui atacava amb un ganivet la Rikako? el seu nadó o la Yumeko, que li estava "prenent" en Keisuke? Jo vaig fent teories, però... no tinc clar que hi hagi hagut una infidelitat? O, no ho sé, potser n'hi ha hagut una, però... encara me'n falten detalls. INTRIGUES AMOROSESSSS
Quina mort més absurda... m'ha tret una llagrimeta igualment, però no me l'esperava gens... com a mínim ara el policia em va caient millor, suposo que era la idea.