Jo i en Bob Dylan (i mon pare)
Versió de Fansubs Salōu
Sinopsi:
Una reminiscència en forma d'assaig, de l'autor de 'Les flors del mal' o de 'Blood on the tracks'. En aquest one-shot, Shuzo Oshimi explica d'on ve la seva afició per Bob Dylan i com, d'alguna manera, tot plegat té a veure amb la relació amb son pare.
la vida passa, la visquem o no.... això és decisió nostra... si tenim salut i pau. Moltes gràcies i pau al món!!!!! (i que la resposta no se l'endugui el vent)
Que agredolç. Ara m'han vingut ganes de llegir Chi no Wadachi, l'altre manga de l'autor.
Per cert, a la pàgina 23 crec que se us ha colat un "but" en anglès xd però en tot cas, gràcies per la traducció!
Asahi ha escrit: Que agredolç. Ara m'han vingut ganes de llegir Chi no Wadachi, l'altre manga de l'autor.
Per cert, a la pàgina 23 crec que se us ha colat un "but" en anglès xd però en tot cas, gràcies per la traducció!
Corregit, gràcies per avisar! Doncs precisament, tal com es comenta en aquest one-shot, l'autor va posar-li Blood on the tracks (Chi no wadachi) en homenatge a Bob Dylan! Shuzo Oshimi té moltes bones obres, tant de bo poder-ne dur alguna en català algun dia :)