Esdeveniments, concursos i activitats de la comunitat en què pots participar.
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Merlot
Moderador
Moderador
Piu-piu
Missatges: 81
Edat: 39
Pronom: Masculí

Compartim els nostres resums anuals de Fansubs.cat!

Missatge Autor: Merlot

Com sabeu, a Fansubs.cat hi ha una nova funcionalitat, que és el resum anual. Mostra el total d’anime i manga que has vist al portal del 1r de gener al 15 de desembre i un seguit d’estadístiques. Al final de la presentació hi ha un botó per a baixar-ne una imatge i desar-la i compartir-la, si es vol.

El que pretenc és que ens ensenyem les nostres estadístiques. Cal baixar la imatge i penjar-la aquí al fòrum. Començo jo, que com podeu veure, no he vist pas gaire cosa...

Imatge
Versió antiga en què només es comptava les coses «vistes de debò» (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Imatge
Vosaltres com ho teniu?
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 252
Edat: 28
Pronom: Femení

Re: Compartim els nostres resums anuals de Fansubs.cat!

Missatge Autor: Nina

Doncs aquí teniu el meu resum. @KyouChan , confio en tu per no ser l'única addicta
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Imatge
Versió nova

Imatge
Nina l’ha editat per darrera vegada el dia 18/12/2025 a les 16:44; en total s’ha editat 1 vegada.
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 455
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

Aquí hi va el meu....
Imatge
Merlot
Moderador
Moderador
Piu-piu
Missatges: 81
Edat: 39

Missatge Autor: Merlot

He actualitzat el sistema de recompte perquè inclogui tot el contingut vist, independentment de si el sistema ho ha considerat una visualització «vàlida», i incloent també les revisualitzacions. He actualitzat la meva imatge, que ha augmentat amb molts animes fruit de provar si els vídeos penjats funcionen correctament :suor:

Si ho preferiu, podeu editar els vostres missatges o tornar-ho a penjar, com vulgueu. @Nina, en el teu cas em sembla que canvia força.

Disculpeu el canvi!
Elwnt_15
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 23
Edat: 35

Missatge Autor: Elwnt_15

Imatge

Me la vaig descarregar fa uns dies (penso que ha d'incloure tot el contingut vist)... genial funcionalitat!! Gràcies per compartir, em vaig sorprendre molt quan vaig veure els meus percentatges perquè em van semblar molt alts. El 2026, més! :benjugat:
R.E.M.
Grua elegant
Grua elegant
aquesta acció tindrà conseqüències
Missatges: 59
Edat: 22

Missatge Autor: R.E.M.

Ostres, tu, diria que ja m'ha passat el termini... Una llàstima, però l'any que ve segur que m'hi fixo!! Ves a saber quantes hores hauré passat en aquesta pàgina xD
Respon