Sinopsi:
En Kabou Kotani comença l'institut. Els seus plans són fer el de sempre: anar amb els amics, romandre tranquil i no cridar massa l'atenció. Al capdavall, amb el seu quequejar ja en té més que prou; per què empitjorar les coses? Però, llavors, veu la Wanda Hikari, una noia de primer, ballant com si ningú no la mirés (o potser és que no li importa que la mirin?). Això li fa pensar: podria ser ell capaç d'atènyer la mateixa llibertat? Per a poder parlar amb ella, fa una cosa que no hauria pensat fer mai: s'apunta al club de dansa. Tota rutina comença amb un primer pas, oi? En Kaboku i la Wanda cercaran el seu propi camí per la vida i l'amor.
Uix, l'amic del protagonista em cau fatal amb això de gravar el vídeo d'amagat i compartir-lo pel xat...
En Kabo és molt insegur veig, vejam si la dansa l'ajuda!
En Kabou sembla molt preocupat pel seu quequeig, però en realitat cap dels seus amics li diu res, i és del grup popular de la classe i tot. Però suposo que aquestes coses sempre preocupen més a la persona en si que a la resta.
Aaiiiix, els nervis, Kabo! Però aquells espectadors, quina cara, criticant com si ells ho poguessin fer millor.
M'alegro que l'Iori sembli un bon senpai! Els animes escolars d'aquesta temporada sembla que tinguin tots aquesta temàtica! Bons companys, sense bullying ni gaire drama.
Ja patia que els nervis no li fessin una mala passada, però ha anat tot bé! Que maca la Wanda, corrent perquè no malentenguin en Kabo.
Però es nota molt el poder del protagonisme eh, els dos a primera fila, tot i que en Kabo tot just acaba de començar a ballar xD
Els amics d'en Kabo em van fer mala impressió al principi, però són molt macos amb en Kabo.
La veritat és que m'esperava més de drama en el passat de la Wanda! M'he acostumat massa que sempre surti un personatge amb un passat fosc i depriment que fa un canvi radical xDDD