Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
El Hespíritu
Gat viu
Gat viu
Missatges: 110
Edat: 58

Re: Aquest monstre se'm vol menjar (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: El Hespíritu

L'Anime que més ha ultrapassat les meves expectatives de la temporada.
De pensar-me el drop a l'episodi 1 fins a tenir-lo entre els meus Yuri preferits de sempre.
Nina
Gat viu
Gat viu
Missatges: 201
Edat: 28
Pronom: Femení

Missatge Autor: Nina

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Mikoooo, però quin amor. Doncs no anava tan mal encaminada, jo pensava que seria una sacerdotessa, però al final era la deessa en persona!
La Shiori se m'ha fet insofrible aquest capítol. Sempre tallant el què diuen la Miko i la Hinako, ficant-se on no la demanen.
Nina
Gat viu
Gat viu

Una mica de lore, per fi! Si la Hinako ha començat a atraure els yokais després de l'accident, potser és la depressió el què fa que tingui tan bon gust? Llavors a la Shiori potser li sortirà el tret per la culata si al final la Hinako es recupera.
Ara que la Hinako és ben nècia. De debò es pensa que la Miko continuarà sent amiga de la Shiori si la Shiori se la menja?? I dic continuar, però no és pas que siguin amigues ara. Sembla que vegi el que vol aquesta.
Nina
Gat viu
Gat viu

La senyora aquesta s'assembla sospitosament a la mare de la Hinako... És un yokai? Però la Shiori no sembla que li preocupi que se la puguin menjar. Potser només és una humana, però la rialleta aquella m'ha fet molt mala espina.
I la Shiori també em fa sospitar. No haurà tingut alguna cosa a veure amb l'accident? Però alguna cosa em fa pensar que potser no es vol menjar la Hinako realment...
merla
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 21
Edat: 51

Missatge Autor: merla

Més enllà de la història en si, tinc curiositat per com volen desenvolupar els temes del suïcidi i la depressió. En el nostre, i el seu, entorn són força tabú, sobretot el primer, així que algú el vulgui tractar, ni que sigui indirectament em crida l'atenció. Només em preocupa que puguin convertir-se al final, només, en excuses per fer una història i prou. Tot i així, el personatge de la Hinako està molt ben desenvolupat. I @Nina, això que dius de que sembla que vegi el què vol, tens tota la raó. Ella mateixa ho diu. La idea que la seva mort ferís la seva amiga era l'única cosa que la feia dubtar. Ara que sap que no és humana s'aferra a la idea que el dolor per la seva pèrdua serà només un instant en una llarga vida i que no li pot afectar realment. És el que vol creure per sentir-se lliure d'assolir el seu objectiu. Que, per se, no és morir, és deixar enrere el patiment i tornar amb la seva família estimada.
Nina
Gat viu
Gat viu

Sí, és com dius tu @merla , és obvi que busca excuses per poder morir sense remordiments. Però espero que amb la "teràpia" de la Shiori, de mica en mica s'adoni que són això, excuses. És clar que patirà la Miko (i durant molt de temps, perquè és immortal), però a més la tieta aquella que se suposa que té, els companys de classe, que la Hinako sembla que no els veu com a amics, però segurament ells a ella sí...
Respon