Let’s Play: Quest-darake no My Life
Versió de Projecte H3AsO3
Sinopsi:
La Samara «Sam» Young és una desenvolupadora de Los Angeles que és a punt de fer realitat el seu somni amb el seu primer videojoc, Ruminate... fins que un streamer popular fa una crítica mordaç del joc. I encara és pitjor: la Sam descobreix que el crític problemàtic ara és el seu nou veí! Una història còmica, romàntica i massa real sobre videojocs, mems i fòbia social.
Hem vaig llegir bona part del comic, i la historia va agradarme. I ara estic mirant l'anime, tinc que dir que m'agrada la traducció al català que li han fet
Heu abandonat l'anime? Seria una pena perquè està bé. Gràcies per l'esforç. No voldria sonar desagraïda, vull dir que reconec la feina altruista que feu per la llengua i les hores que li dediqueu. Així que em sap greu que les petites anomalies desllueixin la feinada. Em refereixo a quan heu posat "No vas fer res roín" (segon 43) o "no vas anar a la cafeteria?" (05.51) en un passat immediat. M'ha fet ballar el cap una mica. D'altra banda, moltes, moltes gràcies per la feina i, sisplau, no desistiu!!!!! Moltes gràcies per totes les hores de gaudi en la nostra llengua que ens proporcioneu.