Esdeveniments, concursos i activitats de la comunitat en què pots participar.
Imatge de perfil de l’usuari
Merlot
Moderador
Moderador
Piu-piu
Missatges: 69
Edat: 38
Pronom: Masculí

Re: Concurs de la Cançó d’Anime: 1a edició!

Missatge Autor: Merlot

Bon vespre. Encara em falten els vots de @merla, @natpprat i @Senkudo1412. Recordeu que si no voteu abans del 1r de novembre, la vostra cançó serà desqualificada.
Piecenrik
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 5
Edat: 30

Missatge Autor: Piecenrik

Ara acabo de veure quan veurem els resultats, jo a aquella hora estaré treballant :estafa:
merla
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 20
Edat: 51

Missatge Autor: merla

Fet.
Moltes gràcies per la feina, @Merlot. Molt xules les eines que has preparat per fer més fàcil el procés.
Ara toca esperar. :crispetes:

PS: No m'he atrevit a intentar endevinar qui ha enviat què. :suor:
Merlot
Moderador
Moderador
Piu-piu

Avui a les 22.00 toca publicar i comentar els resultats del concurs. Molta sort a tothom, i ens veiem a aquella hora al xat!!

Ja que hi som, em sap greu informar-vos que hi ha hagut un desqualificat perquè no ha votat, per tant, la seva cançó no apareixerà als resultats finals.
Merlot
Moderador
Moderador
Piu-piu

Benvinguts als resultats del concurs! Aniré publicant-los per tandes i espero que els anem comentant entre tots. Us he de dir que hi ha hagut un canvi de darrera hora: la persona que no havia votat ha aparegut i, de manera excepcional, hem tingut en compte els seus vots. Per tant, tothom qui hi ha enviat cançó hi ha participat. I res més, aquí tenim la primera tanda de resultats:

Comencem! En darrera posició, una cançó potent, però que, malauradament, no ha aconseguit travessar les fronteres dels vostres cors.

13a posició: «Frontiers», de Shangri-la Frontier
Enviada per @KyouChan.
70 punts. Vots: 1, 2, 2, 2, 2, 2, 4, 6, 7, 9, 10, 10, 13 (mitjana: 5,38, desviació: 4,03).

En penúltima posició, una cançó que sembla que no estava tan «ready to rock»... i més aviat ha caigut com un roc.

12a posició: «Ready to Rock», de Rock wa Lady no Tashinami deshite
Enviada per @merla.
76 punts. Vots: 1, 2, 2, 3, 3, 4, 4, 5, 8, 10, 11, 11, 12 (mitjana: 5,85, desviació: 3,98).

En desena posició hi ha un empat: per una banda, aquesta cançó, que ara se sent sola i buida, com una llauna que han llançat...

10a posició: «Sekai ga Owaru made wa», de Slam Dunk
Enviada per @kane.
80 punts. Vots: 1, 3, 3, 4, 4, 5, 6, 6, 8, 8, 9, 11, 12 (mitjana: 6,15, desviació: 3,29).

...i l’altra cançó és aquest clàssic del Detectiu Conan, que és tot un misteri que hagi acabat tan avall.

10a posició: «Nazo», de Meitantei Conan
Enviada per @Senkudo1412.
80 punts. Vots: 1, 2, 3, 3, 4, 5, 6, 6, 8, 9, 10, 10, 13 (mitjana: 6,15, desviació: 3,63).

Amb aquesta cançó posem fi a la primera tanda de cançons. Què us semblen, aquests resultats?
Lluis_Cat
Conill atrevit
Conill atrevit
Mèu
Missatges: 20
Edat: 25

Missatge Autor: Lluis_Cat

No soc l'últim iei! @KyouChan em sap greu, t'havia votat últim jo també. No és el meu estil...
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 319
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

Em sap greu que no us hagi agradat el meu regal. Agraïment carinyós a les persones que l'han apreciat.
Nina
Gat viu
Gat viu
Missatges: 154
Edat: 28
Pronom: Femení

Missatge Autor: Nina

De moment coincideix força amb els meus vots! La de Shangrila no em va agradar gens, llàstima @KyouChan !
SARKA
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 4
Edat: 19

Missatge Autor: SARKA

Aquest 13 de Frontiers es meu, no agrada pel que veig...
Merlot
Moderador
Moderador
Piu-piu

Continuem: en novena posició, aquesta cançó que sembla que no ha quallat gaire i haurà de tornar demà (o mai)...

9a posició: «Tomorrow», de Full Metal Panic!
Enviada per @Merlot.
81 punts. Vots: 1, 2, 2, 5, 5, 6, 6, 6, 8, 8, 8, 11, 13 (mitjana: 6,23, desviació: 3,47).

Aquesta cançó de Migi i Dali ha estat bé, però no ha fet que acabi de sortir el sol.

8a posició: «Skyline», de Migi to Dali
Enviada per @manolini.
83 punts. Vots: 1, 2, 3, 4, 4, 6, 6, 7, 9, 9, 9, 11, 12 (mitjana: 6,38, desviació: 3,48).

I tanquem aquesta segona tanda amb una cançó que ha caigut al bell mig del riu... vull dir, de la classificació.

7a posició: «River», de Vinland Saga
Enviada per @natpprat.
85 punts. Vots: 1, 3, 4, 4, 5, 5, 5, 7, 7, 9, 11, 12, 12 (mitjana: 6,54, desviació: 3,53).

Què us ha semblat aquesta tanda? Teniu teories de quines seran les següents a caure o quina serà la guanyadora?
Respon