Un estel més brillant que el sol
Versió de Fansubs Salōu
Sinopsi:
La Sae i en Koki han estat amics des que eren ben petits. Quan és a punt d'acabar l'escola secundària, s'adona que ha canviat i que ella continua penjada d'ell. Ara que són a l'institut, no és l'única que hi ha parat atenció... La pregunta és... en Koki també està penjada d'ella?!
En Koki fa tota la pinta que li agrada la Sae de fa anys també xD
La Sae sembla molt popular entre les noies, i no sembla pas que els nois la burxin, així que no sé d'on li surt tanta inseguretat... Però suposo que pot ser que sí que l'hagin molestada i encara no hagi sortit.
Ai, que maca que és la Sui! Em feia patir una mica, amb els animes no saps mai quin clixé de noia et posaran, però hem tingut sort aquest cop. I sembla que a en Koki li agrada algú. Qui deu ser? Quin misteri més misteriosament misteriós
La Sae se'm fa molt bleda, la veritat. A vegades sembla que conegui molt en Koki, i cinc minuts després se sorprèn de coses bàsiques, com si no fes nou anys que es coneixen. Tampoc entenc per què sembla que a primària la Sae no tenia problemes per parlar amb en Koki i en pic van començar secundària va ser com si fossin desconeguts. No fa gens la impressió que siguin amics de tants anys.
M'ha fet molta gràcia la professora amb ulls làser vigilant les habitacions.
La resta... la Sae és molt bleda, com ja sol passar en aquesta mena d'animes. Se'm fa tan obvi que s'agraden mútuament.
L'Ayukawa em cau força bé, em recorda en Ryuu de Kimi, vejam si li donen més protagonisme.
Guau, increïble el concurs de salt de corda Com es nota que són els protagonistes hahah
Vejam si un dels dos es decideix a ser més directe, que la pobra Sae ho està passant malament!