Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1139

Un dia em vaig convertir en princesa (versió de Sally)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Un dia em vaig convertir en princesa
Versió de Sally

Imatge

Sinopsi:
Athanasia de Alger Obelia és una princesa desafortunada. La seva mare va morir en néixer ella, i el seu pare mai ha mostrat cap interès per ella. A més, tot i ser una princesa màgica, és incapaç d'utilitzar la màgia. Tot i així, té un secret, i és que coneix el seu futur. Un futur d'allò més tràgic. És per això, que està decidida a canviar el seu futur des de ben petita, però les coses no surten tal i com esperava.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
El Hespíritu
Grua elegant
Grua elegant
Missatges: 78
Edat: 58

Re: Un dia em vaig convertir en princesa (versió de Sally)

Missatge Autor: El Hespíritu

El plantejament sona molt similar a un munt d'altres Anime.
El desenvolupament és força millor que la mitjana. A tombs no es tracta de si la història és més o menys interessant sino de la manera d'explicar-la .
Com alló que diuen que un acudit té gràcia o no depèn de qui te l'expliqui.

L'art també m'ha entrat bé.
És una barreja 2D/3D una mica entabanadora però que queda molt agradable a la vista.
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 274
Edat: 54

Re: Un dia em vaig convertir en princesa (versió de Sally)

Missatge Autor: KyouChan

AInx!!!! ja comença a desvetllar el nus de la història. Està molt interessant. Sincerament, la trobo molt millor que les expectatives que tenia. Pensava que seria un anime com n'hi ha 100 però tan el plantejament com la manera de desenvolupar-lo és diferent. Moltes gràcies!!!!
Respon