Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1139

Aquest monstre se'm vol menjar (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Aquest monstre se'm vol menjar
Versió d’oreneta lliure

Imatge

Sinopsi:
«He vingut a menjar-te». La sirena Shiori emergeix de la mar xiuxiuejant aquestes paraules a la Hinako i agafant-la de la mà. La Hinako és estudiant d'institut i viu tota sola en una ciutat al costat de la mar. Pel que es veu, posseeix un cos extraordinàriament deliciós, la qual cosa la fa irresistible per als monstres dels voltants. Per a assegurar-se que maduri fins al punt més gustós, la Shiori té pensat protegir la Hinako. Així, un dia, podrà cruspir-se-la completament. Què se'n farà dels sentiments de la Hinako, ara que aquesta mort tan injusta se li atansa?

Mira aquest anime a Fansubs.cat
El Hespíritu
Grua elegant
Grua elegant
Missatges: 78
Edat: 58

Re: Aquest monstre se'm vol menjar (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: El Hespíritu

Mmmh...
No em sembla pas dolent, compte.
De tota manera:

Us dessitjo ho gaudiu.
jumanji
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 32
Edat: 37

Missatge Autor: jumanji

M'agrada el to reflexiu de la protagonista, espero que el ritme no sigui sempre igual i vagi variant. De moment, continuaré aviam que tal!
R.E.M.
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 18
Edat: 25

Missatge Autor: R.E.M.

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JA HA ARRIBAT! Soc molt feliç, penso seguir-la al dia fins que la tinguem tota :DDDDDD Gràcies per portar-la!

A mi em sembla que es deu plantejar un mig romanç triple entre les noies... potser un triangle amorós? Crec recordar que la noia que no és sirena forma part d'una família que té cura d'un temple, i que més endavant el temple entra en joc a la situació (del poc que vaig llegir del manga lol). I per les imatges de l'opening, em sembla que és bastant clar que estaran les tres connectades, però tinc moltíssimes ganes de veure com avança tot.

Igualment, m'encanta el concepte d'ajuntar una noia que vol morir amb una sirena que la vol matar i cruspir-se-la. M'encantaria saber si la sèrie s'acabarà decantant pel romanç o per l'horror owo
Respon