Una sèrie brillant.
Moltes gràcies (com sempre) per la feina ben feta!
- Petresculi_3
- Ratolí curiós
- Missatges: 8
- Edat: 24
Re: La flor fragant que floreix amb dignitat (versió de Lluna Plena no Fansub)
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Capítol 6: francament, no soc gaire de sèries romàntiques, i em sobren moltes de les filigranes i trames que fan servir a la sèrie, però trobo que la sèrie em va agradant capítol a capítol. La conversa al parc l'he esperat tota una setmana (!), preocupadíssim de com podia anar, i m'alegro moltíssim de veure que la Subaru i la Kaoruko n'han sortit ben parades. Agraeixo que hagin tingut pràcticament mig capítol per parlar en més profunditat dels problemes d'autoestima de la Subaru (que cada cop em cau millor, només necessita una abraçada i parlar probablement amb un psicòleg o així, però ves) i de l'estat de la seva amistat. La Kaoruko té molta cura a l'hora de tractar la Subaru, i sembla que la coneix molt ;-; I CONTINUO PENSANT QUE LA SUBARU ESTÀ PILLADÍSSIMA DE LA KAORUKO, PERÒ BUENO, EM COMENTEN PEL "PINGANILLO" QUE NO.
La conversa entre la Subaru i el Rintaro també ha sigut molt agradable de veure. M'agrada com progressa la història, en relació amb els personatges.
Moltes gràcies per la magnífica feinada que heu fet traduint el capítol! Fins la setmana que ve!
La conversa entre la Subaru i el Rintaro també ha sigut molt agradable de veure. M'agrada com progressa la història, en relació amb els personatges.
Moltes gràcies per la magnífica feinada que heu fet traduint el capítol! Fins la setmana que ve!
Re: La flor fragant que floreix amb dignitat (versió de Lluna Plena no Fansub)
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Capítol 17: només fa que millorar i millorar! Cada cop m'agrada més la sèrie i els personatges :,,) Avui ha tocat fer un capítol de l'amistat entre el Rintaro i els seus amics i ha estat FANTÀSTIC.
Moltes gràcies per la feina feta al capítol (allò de "Cantem més que a l'Eufòria" ha sigut divertidíssim hahahha)!
Moltes gràcies per la feina feta al capítol (allò de "Cantem més que a l'Eufòria" ha sigut divertidíssim hahahha)!